AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.722

m5 f10 avslöjad!

Sida 1 av 2
Länk ser väldigt bra ut
Buspelle
En sådan får det bli vad det lider....superläcker!
Visa användare
16
Feting
M5 -05

Fet!
dreggel dreggel...

Länk
NeZaN
Fyfan vad spännande!

Vad kommer priset ligga på? Från alla bilder man sett är man ju långt ifrån besviken!
LOOKIN GOOD hehe.. finns det uppgifter om effekt,prestanda??
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Grymt, den är snygg men ser snällare ut än tidigare M5 tycker jag.

Gjorde en jämförelse med gamla E60-concept
Länk
Länk
borde den inte få andra speglar?? ser ut som vanliga 5-serie speglar och det är inte snyggt på en m5:a
St
1.200
Stilren
BMW 320dAX M-sport F34 -16

Jerry, jo det kommer den nog garanterat ha. Kolla på länkarna Grandy la på E60 concept så ser du att det är precis samma med den bilen,speglarna är standard E60.

BMW väntar väl till Kina och visar upp produktionsbilen där och då med interiör, specifikation och säkert någon mer ändring.

Dock tycker jag att BMW valt lite anonym väg med fronten, det är en uppförstorad M3E9x front med små effekter av 1M fronten vilket är 10 ggr häftigare än detta konceptet. Grymt snygg bil men jag känner att det krävs något mer + IRL view :)
Så sjuuuuuuuukt snygg.
E60 har inte en chans!
Länk
de
222
demax
520dA F11 xDrive M-Sport -14
den känns inte lika spännande som när e60 m5 kom till världen. Nästan lite trist. Ska bli kul o få sen den på riktigt. Hoppas på att den ger ha-begär.
Humm :S

Länk
Fel länk!

Länk

Länk

Länk

Länk
Re
270
Rennwagen
Tesla Model S 2024
Porsche GT3 RS
Riktigt snygg. Bra front, klassisk bakluckespoiler och coola gälar. Lite skum diffusor och avgasrör inbyggnadsdesign och synd med originalspeglar. Men viktigast av allt, byt ut de svarta fälgarna. Det ser ut som södertälje-trim.
Håller med, svarta fälgar ser för hemskt ut. Usch och fy är inte snyggt på nån bil.
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Ett svårt ha begär infinner sig hos mig i alla fall...

Håller med om de svarta fälgarna. Det går bort.
NeZaN
De borde vara lite mer gunsmoke om nåt, inte helsvarta.
Som jag skrev på M5Board så är den väldigt lik E92. Lite tråkigt. Å andra sidan är ju E39 och E46 rätt lika också. Den blir nog bra.

Någon på M5board skrev även att alla Conceptbilar har haft icke-M-speglar på sig så det kommer nog andra!
Länk jämförelse mellan de tre konkurenterna audi,mercedes och bmw
Länk

552hk, 690nm och ~1830kg ..funkar :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.