|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk ser väldigt bra ut | |
Buspelle |
En sådan får det bli vad det lider....superläcker! |
|
Fet! dreggel dreggel... _______________________________ Hard to be a star in the sunshine |
|
|
Inom 2 h är den uppe :) |
|
| Länk | |
NeZaN |
Fyfan vad spännande! Vad kommer priset ligga på? Från alla bilder man sett är man ju långt ifrån besviken! |
| LOOKIN GOOD hehe.. finns det uppgifter om effekt,prestanda?? | |
|
Grymt, den är snygg men ser snällare ut än tidigare M5 tycker jag. Gjorde en jämförelse med gamla E60-concept Länk Länk |
|
| borde den inte få andra speglar?? ser ut som vanliga 5-serie speglar och det är inte snyggt på en m5:a | |
|
Jerry, jo det kommer den nog garanterat ha. Kolla på länkarna Grandy la på E60 concept så ser du att det är precis samma med den bilen,speglarna är standard E60. BMW väntar väl till Kina och visar upp produktionsbilen där och då med interiör, specifikation och säkert någon mer ändring. Dock tycker jag att BMW valt lite anonym väg med fronten, det är en uppförstorad M3E9x front med små effekter av 1M fronten vilket är 10 ggr häftigare än detta konceptet. Grymt snygg bil men jag känner att det krävs något mer + IRL view :) |
|
|
Så sjuuuuuuuukt snygg. E60 har inte en chans! |
|
| Länk | |
| den känns inte lika spännande som när e60 m5 kom till världen. Nästan lite trist. Ska bli kul o få sen den på riktigt. Hoppas på att den ger ha-begär. | |
|
Humm :S Länk |
|
|
Fel länk! Länk Länk Länk Länk |
|
| Riktigt snygg. Bra front, klassisk bakluckespoiler och coola gälar. Lite skum diffusor och avgasrör inbyggnadsdesign och synd med originalspeglar. Men viktigast av allt, byt ut de svarta fälgarna. Det ser ut som södertälje-trim. | |
| Håller med, svarta fälgar ser för hemskt ut. Usch och fy är inte snyggt på nån bil. | |
|
Ett svårt ha begär infinner sig hos mig i alla fall... Håller med om de svarta fälgarna. Det går bort. |
|
NeZaN |
De borde vara lite mer gunsmoke om nåt, inte helsvarta. Som jag skrev på M5Board så är den väldigt lik E92. Lite tråkigt. Å andra sidan är ju E39 och E46 rätt lika också. Den blir nog bra. Någon på M5board skrev även att alla Conceptbilar har haft icke-M-speglar på sig så det kommer nog andra! |
|
Länk jämförelse mellan de tre konkurenterna audi,mercedes och bmw |
|
|
Länk 552hk, 690nm och ~1830kg ..funkar :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.