AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
6.131

20 tum F10?

Sida 2 av 2
Kan rekommendera dig Kumho däck då, det vet ju Thomas också. Kör det 4:e gången på mindre än ett år. De är rätt så billiga men framförallt bra väghållning och tysta.

/Anders
Här kommer en första bild på Min 530d-M med 312 20" Ferric Grey
Länk inlägg nummer 62
Harvest: Läckra fälgar! Undrar bara hur du fått dina så snabbt. Jag beställde mina Hartge tidigare än dig vad jag förstår av tråden här och de konfirmerade att de fått mina pengar den 5 april men har inte sett tillstymmelse till fraktnummer (som de brukar skicka när de skickat iväg från dem) eller svar på mail var fälgarna är. De skulle anlända cirka 19/4 skrev man då, men det är ju på tisdag och då har de säkert ännu inte hunnit komma.

/Anders
Mina "Svensson" fälgar fanns väl på lager. Efter rekommendation av Thomas och som jag fattar det av dig Anders blev det 275/35 bak. lite större rullomkrets men fyller ut de gigantiska hjulhusen lite bättre.
Färgen på fälgen matchar bilen perfekt=skitnöjd.
Helt klart är att F10/F11 kräver 20" för att se harmonisk ut.
Köpte du Kumho däck också? Visst gör den sig kanon med 20". Även om de 19" som sitter på min bil idag också är helt okay.

/Anders
Japp det blev Kumho. Var lite rädd för att det skulle bli väldigt stötigt med 20 men jämnfört med mina 18" Nokian Wr vinterdäck så är skillnaden väldigt liten i upplevd hårdhet och ljudnivå. Verkar vara kanondäck.
Imorgon blir det en resa på favoritkurvvägen så man äntligen får smiska bilen lite rejält.
Ni
1.573
NiKeMaN
Volvo V90cc D4 AWD Polestar 2020
BMW 118d 2008
Snygg kärra Harvest! Ser skitfin ut med dom hjulen!
Ser att det är plåtat hos tjommarna i Taberg. Bra firma, trevligt folk och bra priser där!
Thomas & Lasse är nära vänner till mig så de har varit hovleverantör till mina och företagets bilar sedan dom startade. Lite ruffigt ställe men som sagt bra priser och en alltid lika engagerad Thomas, så jag är helnöjd med dom.
'Riktigt snyggt! Passar verkligen bra med spacegrey:)

When Batman takes a vacation he does the Gumball
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.