|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Jag har antagit det. Finns det andra? | |
|
Andra raden, första inlägget; "Kände för att skriva några rader om Molins Bil i Sundsvall.." :) Det finns visserligen två Molins Bil (Borås) -> Länk Molin Bil (Sundsvall) -> Länk |
|
|
Jag måste få ge Molin Bil i Sundsvall ett mycket gott betyg. Bytte in min MINI Cooper S mot en E87 120d M-sport. Bra inbytespris för min MINI och ett bra pris på BMW'n gjorde att det ledde till mycket snabb affär. David, ansvarig för begagnat var till stor hjälp och i mitt tycke mycket trevlig och hjälpsam. Jag kan helt klart köra de ca 40 milen enkel väg från Stockholm till Sundsvall för ett nytt besök på Molins nästa gång det blir bilbyte och en Bayrare är aktuell. Fick även Premium Selectiongaranti på köpet, så om inget oförutsett inträffar med min BMW kan jag verkligen ge Molin Bil i Sundsvall de bästa rekommendationer! |
|
|
Sånt här känns riktigt kul att fä läsa! Just som TS skriver så hör man ju så mycket dåligt om bemötanden och dålig hantering från firmor runt om i landet! Riktigt bra av dig med att ställa upp och fixa å trixa så det blev så bra lösning även för dom. Stor klapp på axeln till dig med. ;) Sånt här är riktigt bra att det lufts upp! Kul att allt löste sig för det och all heder till Molin bil!! Mvh "Betänk vad du säger, när och till vem." |
|
|
Hmm såg att detta var en gammal tråd men vilket som så kul med sådana här historier med! Mvh "Betänk vad du säger, när och till vem." |
|
|
Varför skulle just Molins ha gjort fel från början? Kan ju lika gärna vara BMW i Solna som hittat en massa "fel" som inte finns. |
|
| Molins har väl inte gjort något mer fel än att de hade en dålig dag på jobbet när de gick igenom bilen initialt, men de löser de med all heder, skulle inte tveka att handla av dom. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.