|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej, Lyfter denna tråden igen... Det vore fint om vi kunde få till en bagagnatguide även för e90/e91, håller ni inte med!? Mvh Håkan |
|
| Jag har själv nyss köpt en e91 2010.. och vad jag hittat så verkar många lci bilar ha problem med led-blinkersen i bakljusen. Många är säkert åtgärdade på garanti, men kan vara värt att kolla så alla ledar lyser och att dom lyser lika starkt på båda sidor. Slå på varningsblinkers och gå ett varv runt bilen :) | |
|
Ledblinkers bak båda sidor fick jag byta på min e91 -09 Sen finns problemen med huggande koppling Kanske inte riktigt fel, mer ett trist skönhetsfel? |
|
|
Hej Köpte en e91 -05/09 325i i somras med 14700mil de som hände när jag skulle provköra den var att fläktmotorn hade brunnit men den byttes innan jag köpte bilen. När jag frågade bmw(lindholms) om typfel sa dom fläktmotorn och tändspolarna, de sa dom innan dom visste av att jag skulle köpa en e91 -05. Hade lite problem med fukt i lyktan så xeonljuset ballade ur men efter att ha låtit den vara på helljus ett tag så torkade de ur den och har inte haft problem sen dess. |
|
| Hittade denna gamla tråd som fortfarande har ett aktuellt ämne. Skulle vara kul att få till en begagnatguide för E9X. Hur går det till att ordna en sån? Kan vi med gemensamma krafter samla ihop info till en guide? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.