|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
Verdi |
Remo, Kommer det inte en EDE-version av E91 också? |
|
Jepp, ED:n finns som både touring ocyh sedan. Dock så skulle jag nog föredra en sedan utseendemässigt, dvs om den räcker till vad gäller lastutrymme. Därvav frågan :-). |
|
| Remo. glöm ej välja till avstäningsbar airbag fram. Guld värt för småbarnsföräldrar. Har själv en touring och ett småbarn skulle inte rekomendera mindre (läs sedan). Det är precis man får in vagn och lite packning. | |
|
Samma här. När man har knölat in barnvagnen så är det inte mycket plats kvar. Jag löste det genom att köpa till en takbox. Det är bra att ha om man ska ut och åka med den lilla familjen. En sedan hade aldrig funkat. “Folk uppfattar vallöften som löften. Det är ett problem för oss.” Lennart Nilsson (s) |
|
|
Förstår inte era tankesätt, ni som säger att sedan inte duger om man har småbarn. Har själv en numera 2-åring, och har varit på bilsemester med så mycket packning att jag inte trodde mina ögon när allt var uppställt i hallen före avresan. Men allt gick in, och som pricken över i även en barnvagn fick plats i bagaget. Så, antingen så har ni för stora barnvagnar, eller så är ni kassa på att packa. För att inte nämna att sedanen vinner massivt på utseende. RBiH for life! |
|
|
Tjena igen. Idag så gjordes en "deal" upp på en ny BMW med ett trevligt företag utanför V-ås. Det blir en 320d Touring (184 hk) med Advantage Paket + lite extra tillbehör. Efter ytterligare provkörning/jämförelser så "ratade" jag 320d EDE:n pga mer diesel/motorljud i kupén, stötigare gång på vägen samt ej tillvalet 17" fälgar. Dock så kändes EDE:n fortfarande rapp på gaspådrag, men i övrigt kändes den vanliga 320d bättre (som var en demo 320dA). Tydligen så upplevs demobilar lite olika från exemplar till exemplar, men idag så kändes det som att jag "hittade rätt". Stort tack för all feedback på detta eminenta forum :-). Mvh Erik |
|
| Grattis, lägg upp bilder när du kan. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.