AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
26.401

vilken modell kan va bra som första bil ekonomiskt sett

Sida 4 av 4
ba
127
balders
Volvo S60 D5 -07
Tack så jättemycket för din hjälp :-).....,jag skulle gärna se fotona du tog. men jag vet inte om jag får sätta ut min mail här . Men jag gör ett försök i alla fall.
V8_500@hotmail.com
Ja det där med att sätta ett pris på en bil är ju svårt, och som köpare vill man ju betala så lite som möjligt. vet inte om du frågade angående priset heller. om det är bara färg som fattas så är det inga större problem, värre är det om det är rost.
Än en gång tack så mycket för din hjälp...:-)...väntar på fotona..

Balder som gillar power
ba
127
balders
Volvo S60 D5 -07
Tack för korten, och all hjälp. nu ska vi fundera på detta. och md din hjälp så går det ju lättare.

Balder som gillar power
ba
127
balders
Volvo S60 D5 -07
För att avsluta detta ämne, så var jag till Malmö igår, ett snabbt beslut kvällen före efter att jag såg en annos på blocket 528 E39 96-sedan.
Ok inte en 520 eller 523 som var tänkt i från början...:-)... köpte en tågbilett "one way" tog tidigaste tåget var i malmö ca 12. köpare mötte upp vid cantralstationen åkte och kollade på bilen provkörde,vad kan man säga den är kanon fin, det mesta i utrustning inställbara elstolar med värme, el ställbar ratt, elhissar, xeonljus, CD svart skinn.taklucka.mm.
bilen Ljusgrå bra sommar däck nästan nya vinterdäck, takräcke orginal BMW.
Ca kl 15 körde jag hem ca 60 mil. no problems allt funka snitt förbrukning 0,75. Jag tror att grabben blir nöjd :-)

Balder som gillar power
Visa användare
83
Birgeer
BMW M3 3,2 -97
BMW 318 -97
VOLVO 142a -72
BEACH BUGGY-67
Husqvarna -67
HUSQVARNA MILITÄR-68

Härligt lycka till:)
Cr
1.095
Craile
BMW 520da Touring M-Sport -14
Härligt.
Grattis till en underbar bilmodell.
E39 är något av det bästa BMW byggt tycker jag.
Visa användare
1.273
esadh
523iA -97
Grattis balder!
Kommer du att slänga upp bilder någonstans så man får gotta sig lite i någon annans nyinköpta bil? :-)

_
***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.***
ba
127
balders
Volvo S60 D5 -07
Den enda bild jag har för tillfället skickar jag till dig på din mail.
alltid något i allla fall...

Balder som gillar power
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.