|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Har huvudbry när det gäller motoralternativ vid eventuell byte nyare 1 serie. Har i dag en 116i och har tittat på 120i där har jag även jämfört motorerna o vad jag ser så har 120i nya 177hk-205nm. Min har 116hk-150nm skillnaden dom båda i mellan 61hk-55nm. känns väldigt lite men gör det stor skillnad ? Har även börjat titta på diesel känns nästan som man ska välja en 120d med 177hk-och hela 350nm i stället för en 120i om man som jag är ute efter bra bottendrag. känns som jag kommer uppleva en större skillnad mot min 116i om jag väljer en 120d mot 120i Så vad tycker ni om det här ? Är jag ute och cyklar | |
| Lägg till lite och satsa på 130 :) Tror du växer ut 120in:s prestanda ganska fort. | |
| Nya 120i har 170hk och 210Nm. | |
| Men är det inte så flash gordon att 350Nm frestar lite mer? ;) | |
|
Flash gordon satsa på 315 nm 265hkr istället, inga ponnyhästar där inte ;-)) Pure Dynamite.. |
|
|
AMET Givet så står en 130i först i kön. Men om man ser till utbudet 120i-130i så är beg marknaden större för 120i. Så där har ja bättre valmöjligheter när det gäller färg M-paket mm. Det måste bli rätt bilen ska vara i ägo betydligt längre än dagens 1a jag har Har hitintills inte sett 1 ända 130i med silvermetallic. |
|
|
Silvermetallic är världens tråkigaste färg. Köp en 130i, strunta i färgen! /Erik |
|
|
argungu.. ska man lägga dessa pengar på en bil så spelar färgen roll för mig i vart fall . man ska ju se å köra bilen å trivas med den.. 320 cab är ingen vildhäst direkt det heller. schnellfahrer jaegerwagen the force is with mee |
|
|
argungu Nej du. Färger som passar 1serien som handsken är Titansilver Alpinvit Le mans blå Montegoblå |
|
| Va! Inte safirsvart met....;) | |
|
mika heinonen: jag vet, 320i är seg som sirap! flash gordon: titansilver passar, den är inte ful, men den är inte snygg heller. Tråkig som sagt. ;-) /Erik |
|
|
Grabbs det är färgerna jag gillar. Men kan hålla med att den här svarta pärlan är snygg Länk Hade nog slagit till om det hade varit bilbyte nu. Dels för att den har takspoilern |
|
|
Länken funkade ej testar på nytt. Länk |
|
|
Men du...den va ju.......köööp :)) |
|
|
Den svarta var inte dum. Den har "avantgarde"-paket också!!!??? /Erik |
|
|
ha ha ha ha ja det hade den:))...då har man ju allt. Mvh Mathias |
|
|
Finns verkligen dom bakljusen i kombinationen till dom nya dörrsidorna? :/ Borde inte en 2008-2009 vara en face lift. Dock riktigt hett med performance fälgar och bromsar! hade inte suttit fel på 335an. |
|
|
Bilen på den första bilden är högerstyrd. Sen stämmer inte "full utrustning" som säljaren påstår eftersom att den bl a saknar PDC fram utöver det som han själv nämner. |
|
|
Jag har Le mans blå på min bil, underbar färg som passar som handsken på alla Bmw bilar. |
|
|
Den här ska provköras för att se hur en diesel känns. Svart inte min färg. Länk! Även den här 120i men samma sak där bara för att känna på motorn. Röd nej tack Länk! |
|
|
Den här är klockren vågar inte åka dit för då kommer jag nog hem med bilen :) Länk! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.