AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
4.645

Fick ett dörruppslag idag, jag väntade bara på det...

Sida 1 av 2
La
20
Lasse1
525 Touring -02
Jaha, då var det min tur. Ställer bilen på parkeringen utanför ICA, längst bort där inga andra parkerar. Vad händer, jo när jag kommit ut är det lika förbannat någon som parkerat 50cm bredvid och gjort ett duktigt dörruppslag i sidan och då menar jag duktigt. Genom lacken så det nu är ett plåtrent jack.

Tjejen som gjorde det hade iof lämnat en lapp med telefonnummer men ändå, blir sååååå lesssssss......
Si
359
Sigge019
Bmw 525M touring-07
Bmw 525lim ia-02
Förstår men hon hade iaf gjort rätt efter sig :)
Gud va jobbigt:S

Tur att hon lämnat en lapp. Hon är nog ledsen över vad som hänt hon med (förhoppningsvis) vilket borde göra det lättare att ordna upp:)

Se till att ta tag i det nu bara! En kompis blev påbackad häromdagen och fick en tid på plåtverkstaden om tre månader.
Ma
154
Mannion10
320 E36-91 "såld"
525iA Sedan-04 "såld"
545iA Sedan 04 "såld"
M5 E60 Sedan 05 "såld"
M5 F10 -13
Nu har du ju halva inne, redan hennes nummer;) nu är det bara bestämma träff:P hehe

La
20
Lasse1
525 Touring -02
Jo, man måste ju ändå vara tacksam att hon hörde av sig. Finns ju dom som bara drar.
Hmm, telefonnumret ja... hehe... men då vet jag en annan tjej som blir aningen missnöjd :)
Visa användare
1.986
Frrla
volvo 242 -75
volvo 244 GL -80
volvo 245 GLT -84
ny frontspoiler + lackning. 1v senare blir den påbackad när jag parkerat avsides också på ICA. kul med en 3dm glipande spricka tvärs över.. smitning också. får stå för allt själv.

BMW ownz
Li
45
Lifeisgood
520d -17 x-drive M-sport f10
525i -06 M-sport e60 (Såld)
Sköt å höra att mer än bara jag lägger lapp i rutan om olyckan e framme.

Vinden tog tag i dörren en gång när jag öppnade. Bokstavligen slet den dörren ur handen på mig och ett stort märke i bilen brevid. Inte mycket å göra, men de är ju sånt försäkringarna är till för!
La
20
Lasse1
525 Touring -02
Fan va trist! Rörelsestyrda kameror nästa kanske:)
Ma
154
Mannion10
320 E36-91 "såld"
525iA Sedan-04 "såld"
545iA Sedan 04 "såld"
M5 E60 Sedan 05 "såld"
M5 F10 -13
Hehe skojja bara lasse. Du ska vara tacksam att hon lämna lapp. Jag fick dörruppslag förut och den enda dom lämnade var bulan;)

Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Man blir ju galen på dessa tokstollar som inte lämnar lapp. 3000 spänn i självrisk, visserligen 2140 med trafikskadeföreningen, eller vad det heter, men pengarna ska lik förbannat tas ur egen ficka. Och så allt strul med lackfirman som måste ha bilen i flera dagar. Ahhhhhhhhh!

Länk

Råkade som sagt ut för detta alldeles nyligen.
LL
909
LLoydan
Audi Q7 50tdi
Förstår inte dessa lallare som skall ställa sig 50 cm bredvid en på en stoooooooor tom parkeringsplats. Även om man har ansträngt sig för att ställa sig någonstans lååångt borta så står det ändå någon pajas bredvid när man kommer ut. Varför?

Blir galen...
Visa användare
10.321
Anders-72
525i Touring -01
Har varit med om det där. Ingen lapp såklart... Tror en del banne mig måste ha en annan bil som riktmärke för att parkera. För som sagt, ställer man sig ensam..
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Hoppas att ni säger till om det kommer någon och ställer sig brevid på en tom parkering långt bort, det gör jag, frågar kan du inte stå någon annan stans ?
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Enda sättet att slippa mindre begåvade människor är att parkera på 2 st p-platser med böter som risk.

Funkar oftast vis större ställen som coop och maxi.

BMW M-POWER
Tyvärr är det oftast tjejer som har det är fullkomligt ologiska beteendet att parkera så nära en bil som står i andra änden på en halvtom parkering. Jag har aldrig heller förstått varför. Du kan ju passa på att fråga när du ringer henne.
Visa användare
1.986
Frrla
volvo 242 -75
volvo 244 GL -80
volvo 245 GLT -84
har börjat ställa mig på en polares parkering och går nu 150 meter för att komma in på ICA om jag ska in där.

fick en smäll av en dörr när jag stod parkerad med min förra bil också. då satt jag kvar i bilen. jävlar va kärringen hoppa när jag klev ut och frågade vad i hel*ette hon höll på med :) som tur va blev det inget den gången. tror de tog i listen.

BMW ownz
st
768
stooges
Mercedes W204
Porsche 996
Förbannade typer som håller på.
Liknande hände på Ölands djurpark förra sommaren men den kraftigt korpulenta damen slog med dörren 1,2 och 3 gånger för att liksom flytta syrrans V70 en bit.
Som tur var satt syster i bilen och allt löste sig med försäkring och några stön och svordommar från damen om att det är varmt och trångt.
st
3.454
steaman
BMW 530i Xdrive -2017
Mercedes 350 GLE -2015
BMW X3 Xdrive30d -2011
Det finns billiga fendrar att köpa på biltema och touringmodellerna är förberedda med fenderlist längs takets långsidor!
st
768
stooges
Mercedes W204
Porsche 996
Bra tips steaman. Ett par puttifrånkuddar ;)

Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Funderar allvarligt att skaffa något liknande:
Länk

"Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en".
Visa användare
1.986
Frrla
volvo 242 -75
volvo 244 GL -80
volvo 245 GLT -84
varför avskaffades listerna från början? de blev inte direkt snyggare/fulare utan..

BMW ownz
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.