AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
30.823

Vad vet vi om denna m3?

Sida 7 av 14
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Inte en chans att jag handlar bilar av dig. Du behöver inte oroa dig.

Mitt tips: Sluta ljug. Lägg sedan till texten i M3 annonsen "Bilen är i mycket fint skick (om det stämmer) men mätarställningen stämmer inte. Uppskattad mätarställning 18000 mil."

-------
//Lövet
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
För övrigt tycker jag att Richard, Camilla håller på att göra bort sig ordentligt i denna tråd. Ju mer som skrivs, desto värre blir det.
Ri
33
Richard, Camilla
Mycket fin M3a
Måste man sälja bilen yrkesmessigt för att man säljer bilen till en "kund" ??
Hör du inte hur dum du är ena parten är kund den andra säljare
sista jag skriver till dig du e verkligen dum trodde du bara spelade ett tag
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Det är väldigt ovanligt att man uttrycker sig på det sättet vid en privataffär. Du får naturligtvis skriva vad du vill.

Återigen. Du vet nu att bilen är smälld och skruvad. I och med att du inte upplyser om detta kommer du begå ett brott. Tänk på det.

-------
//Lövet
Ri
33
Richard, Camilla
Mycket fin M3a
Finns nog grövre brott ha det bra lövet. nu skiter jag i denna skit sajt
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Glöm inte att ändra annonsen bara.

-------
//Lövet
ed
776
edge
520dT M -15
Får man fråga vad du gav för bilen Richard?
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Borde inte vara så svårt att komma ihåg tycker man. Han har ju ägt bilen i hela 10 dagar.

-------
//Lövet
Ri
33
Richard, Camilla
Mycket fin M3a
Jag kommer backa på den om jag får 140 så mycket kan jag säga
Ri
33
Richard, Camilla
Mycket fin M3a
Lövet du som har full koll
Ber'ätta exakt vad som står på carfax inte bara det som påstås här utan annat med vill se att du läst det
Ri
33
Richard, Camilla
Mycket fin M3a
HAHAHA
Du snackar bara skit
Sitter du och beställer en nu????????
Prata inte om sånt du inte vet och kan back upp för
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
12/07/2009 New York
Motor Vehicle Dept. SALVAGE TITLE/CERTIFICATE ISSUED

Behöver du läsa det igen?

-------
//Lövet
Ri
33
Richard, Camilla
Mycket fin M3a
Men jag bad om något annat
Och att jag ägt den i 10 dagar det visar din okunighet ännu en gång
Bilen är besiktad den 23 februari hur länge jag haft den har du ingen aning om
StProPro-medlem
235
Stefux
Bmw 535d F11 Touring 14
BMW 325 cabriolet Msport2 02
Hehe så var vi i gång igen.
Demax: När jag tittar på din bil så tycker jag mig se att huven sticker upp 3-4 mm över skärmen på vä sida, skärmen är säkert bytt. Förmodligen smälld på vänster sida. Tycker mig också se en felaktig hjulinställning på hö fram, tycker däcket ser något snedslitet ut, har säkert med krocken att göra :-) Dimljuset hö fram verkar sprucket, men bilen har säkert körts på vintern och spruckit av kylan :-).

Ponera att du har din bil för försäljning, hur roligt skulle det vara att jag skrev något liknande i detta forum som har ca 50 000 BMW medlemmar. Och det endast på vad jag ser på bild. Sen följer 5 st till med i drevet och håller med mig. Förr eller senare så ska du väl sälja bilen??

Skämt o sido din bil ser jättefräsch ut ;-) men jag tror du förstår vad jag är ute efter. Detta tycker inte jag är fakta och relevant för detta forum. Relevans och fakta tycker jag ska gälla när man oponerar sig i annonyma forum, annars tror jag att trovärdheten blir som i skvallertidningarna för detta forum, och det är nog det många med mig börjar reagera på.

Att notera: Detta inlägg är inte ett försvar för M3:an i denna tråd, eller firmor/privatpersoner och annat drägg som blåser folk på bilar med fifflande mätare, krockade bilar mm mm. Det jag är ute efter är fakta och relevans när man utrycker sig om andras egendomar/bilar som är för försäljning.

//Stefux
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Första registrerade ägare är Camilla 02-mars.

-------
//Lövet
Ri
33
Richard, Camilla
Mycket fin M3a
Men vad skumt lövet
detta måste utredas
Första ägaren var camilla i mars
men bilen är besiktad i februari månaden innan den ägdes av någon skummt hur gick det till?
Och ursprungskontollen av fordonet, hämtandet av fordonet det måste ju gjorts innan den besiktades nu fattar jag ingenting allt verkar vara en komplott helt sjukt

Det kan inte vara så att bilen inte skulle ställas på fören i sommar men att vi ställde på den nu i mars så den skull vara skattad och försäkrad när vi säljer den?
Men innan dess vem kan ha ägt den då??
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Vad är det du försöker förklara? Att den är smälld och du inte berättar det, eller att den är skruvad och du inte berättar det?

-------
//Lövet
Ri
33
Richard, Camilla
Mycket fin M3a
Att du lövet för att vara ett sånt proffs inte vet ett skit.
Du sitter här och spekulerar och förstör för folk
Att du bara sitter här och skriver för att du inte har ett annat liv
du skulle behöva en kram av någon

Men av mig får du tyvärr ingen
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Jag behöver ingen kram av någon som importerar en bil och lägger ut den till försäljning direkt efter den registrerats, väl medveten om att den är krockad om skruvad.

-------
//Lövet
Richard OM du nu har blivit blåst på bilen och köpt den i tron om att den bara gått ca 8100 mil så okej, du försöker inte blåsa någon.
MEN nu har du det svart på vitt att den gått MINST 10k mil mer....

Så om nu alla här på AP är så hemska och du är så ärlig... varför ändrar du då inte detta i annonsen? För det har ju tydligen gått bra att sänka priset... så hur man ändrar annonsen verkar du ju veta.

Att sen inte skriva om bilen är krockad eller inte det lämnar jag helt upp till dig, men när man ser så tydligt att något har hänt (avgassystemet) och att bilen även blivit utdömd i usa... så ja då tycker jag att du förtjänar att bli "uthängd" så här på nätet.

Och ni som klagar på att det snackas mycket skit om andras bilar här... tycker ni alltså att denna tråden är helt onödig? Ska vi låta någon stackare köpa en bil med tokskruvad mätare? Så länge man inte har något att dölja själv så tror jag man uppskattar dessa trådar.

Att sen vissa inlägg blivit lite väl personliga beror väll helt enkelt på att richard sitter här och försvarar sig men i sin annons har han inte ändrat ett skit!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.