|
Sida 2 av 14
|
|
|---|---|
| + att den har varit smälld | |
|
salvage title innebär att den har varit krockad till över 75% av sitt värde. Spring på andra hållet! |
|
| och antagligen lagad i polen till billigast möjliga penning. | |
|
Lika sorgligt varje gång man ser en sådan här annons. Borde helt klart vara olagligt i Sverige att sälja en skruvad bil. Att den sedan oxå varit illa krockad i USA och troligtvis lagad i Polen borde ju oxå vara lag på att berätta för köparen. Man blir ju så förbannad! Någon som ringt och hört med säljaren? Hur ställer sig blocket till denna typen av annonser? Mvh Jimmy |
|
| COH450, COH 450. | |
|
Jimmyboy: Blocket tar bort annonser där det finns en polisanmälan eller som strider mot deras direkta regler. Då det inte finns någon lag mot att sälja bilar som varit krockade så tror jag att annonsen kommer få ligga kvar. ------- //Lövet |
|
|
Vilket skämt. Till och med inpassningen av slutdämpen säger en del om hur bra den här bilen reparerats. Hoppas inte att denne Rickard lyckas lura på någon denna detta "toppskicksexemplar". Den skulle säkert inte ens duga till banbilsbygge. |
|
|
Otroligt. Man slutar aldrig att förvånas. |
|
| JUST därför jag inte vågar köpa en import skit bil. | |
|
mow90: Nja nu överdriver du kanske lite. Tror de flesta här inne skulle säga nej tack till denna bilen efter en titt och en provkörning. För att inte tala om när man gjort en koll via Carfax. Priset avslöjar ju dessutom direkt att något är fel i detta fallet anser jag. Finns fina USA-import oxå naturligtvis. Provkörde själv en USA M3:a (mest för att den fanns i stan) och den var väldigt välskött och inga konstigheter med alls. Detta var innan jag sedan slog till på en otroligt välvårdad Tysk-import, med en spec. som troligtvis inte gick att få tag i Sverige. Mvh Jimmy |
|
|
Tackar och bockar för denna tråden, kom hit via regsök på bilen. Vart seriöst intresserad av den men vart misstänksam på miltalet, och med all rätt verkar det som, kunde blivit mitt livs sämsta affär. Reggade mig för att tacka, kanonbra att det finns ett forum och medlemmar som är seriösa och tar reda på saker och ting, |
|
|
mow90 precis som jag skulle säga: skulle aldrig köpa sv-såld skitbil p.g.a bl.a snikutr ala svensson,, hur låter de? därför skall jag köpa min kommande m3-cab 2005-2206 i tyskland nu i vår/sommar så fort jag hittar de jag vill ha.. här i sverige lär jag inte hitta en m3 med den spec jag vill ha de finns både bra o dåliga tyskiimp/sv-sålda skriva så visar ju på okunnighet m.m tycker jag |
|
|
Coke_smurf: Gott att höra att tråden fick dig att avstå endast genom att googla reg.nr. Är precis så som det ska fungera i ett fall som detta. Tyvärr är det ju någon mindre kunnig/smart som kommer att gå på denna annons och köpa sig en "billig" M3:a som högst troligt kommer dem mycket bekymmer. Mvh Jimmy |
|
| Bianca: Det klart, är man ute efter bilar specade så som denna Länk så är det nog i Tyskland de finns=) | |
| jiiisess! vad kallas den färgkombon? vinterkräksjuka? | |
|
m3:am från N.Y. har väldigt skabbiga stolar tycker jag, kolar man m3 cab så ser dom mycket fräschare ut osv Inget ovanligt att man lagar krock skadade bilar i Polen. Tänk på det om ni åker någon gång tyskland-polen eller tvärtom så står det flera kilometer långa köer in till tullen där man tar in krock skadade bilar från tyskland. MvH Bmw 4-ever |
|
| Den "mässingsfärgade" var grym! Synd den har SMG... | |
|
Jag tycker också den "mässingfärgade" är grymt flott. Bara den var manual... |
|
|
Reichel,kan du inte läsa vad jag skrivit..!!!!!! har du problem? |
|
|
Hej, denna tråd är kanske redan fylld med info men jag petar ner vad säljaren sa till mig när jag ringde Torsdags. *Importerad i höstas från Polen tillsammans med sin polare som även köpte en M3 som är till salu Länk. konstiga här, ser jag nu, är att det står den är svensksåld? Kanske inte var just denna som köptes samtidigt. Jag har nog missuppfattat så ignorera annonsen då. Men han sa svart M3, uppsala, för 155k. Finns bara en på Blocket. *Ingen dokumentation alls, men ny servicebok inköpt som skall börja användas. *När bilen köptes så var det enkla avgasrör, bilen lämnades till Uppsala Avgasteknik som monterade dubbla pipor, som orginal. Men säljaren är inte nöjd med resultatet. Dom är lite snea. (Själv tycker jag dom sitter för lågt är mest störande). *Säljer bilen för hans tjej tycker inte bilen är praktisk. Sen var det någon mer sak han sa men kommer inte ihåg. Hej. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.