AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
30.986

Vad vet vi om denna m3?

Sida 14 av 14
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Benker: lit OT men du kan ju ändra inställningarna så att du inte får mail hela tiden.

___
//Ulf
Men filtrera mailen då eller ta bort funktionen! Sluta sen läsa tråden, svårare än så är det inte. Folk slutar väl inte diskutera saker för att du inte vill få mail, är du allvarlig?!
Be
36
Benker
E46 M3 Coupe -02
Jo jag vet att man kan göra det men om jag kommenterar en annan tråd som jag vill följa får jag inga notifieringar, ja ni fattar. Keiser, det är fortfarande min åsikt punkt slut.
16.573
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Av alla argument jag hört för att sluta diskutera något så är nog det här bland det sämsta jag hört.

-------
//Lövet
Ja då har du uttryckt den nu, tror inte det hjälper särskilt mycket. Då återstår att filtrera kaklen och sluta läsa! Har en känsla av att alla blir nöjda då...
Mr
63
Mr_Dobermann
Bmw 745IA E65 -02, Saphirsvart, 10,5 x 22´ x 4.
Lövet:

Har du finansierat dina bilar själv eller är det pappa som betalar?

Står du upp även IRL, och inte bara bakom en skärm?

Du har inte funderat på att söka dig till Scouterna?

Kimmen.
Be
36
Benker
E46 M3 Coupe -02
jäklar vad känsligt det blir när man själv känner sig träffad inte sant. men tjata på ni, ni får älta tills ni blir grå, ingen kan stoppa er.
"filtrera mailen" ska det stå, autokorregering...

16.573
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Men jösses Doberman - kom du inte på något bätte?

Benker, du har gjort 4 besök hit sedan 2003 (statistiken står i din profil). Det verkar ju inte vara en så jättestor grej för dig det här forumet.

-------
//Lövet
Lite komiskt att dobermann och benker klagar på meningslösa inlägg, era bidrag har definitivt lyft tråden. Eller hur var det nu...
Be
36
Benker
E46 M3 Coupe -02
hahahaha!! vad är det här, analyserar du mitt internet användande? Och du vet även vad som är bäst för mig? WOW den var jag inte beredd på. Vikka gobitar.
Mr
63
Mr_Dobermann
Bmw 745IA E65 -02, Saphirsvart, 10,5 x 22´ x 4.
Lövet: Nu gjorde du ett fel... Dobermann stavas med 2 n i slutet, inte som din stavning. Är du kanske inte så Svensk som du utger dig för att vara?

Du stavade även ordet bättre på fel sätt...

Du som är en sådan Bror Duktig, hur kommer det sig att din Svenska inte fungerar riktigt som den ska?

En sak... Den dagen du/ni säljer Z4:an lr en av de andra bilarna så kommer jag och kikar på den... Det kan du ge dig f....n på. Sen ska vi se om skärmarna sitter som dom ska, om avgassystemet hänger exakt, om historiken är fullständig och om du har något att dölja, dessutom ska du deklarera vad du gav för den och hur mycket du förlorar/tjänar, jag ska ha reda på allt, även om ditt liv, dina föräldrar, flickvän, banktillgångar(Iofs en obefintlig uppgift tror jag), vart du jobbar, din inkomst, om du har pensionssparande, ja jag ska ta reda på när du sket senast.

Nä, denna pajkastning får vara slut nu. Nå småttingar kan fortsätta förstöra för folk på AP. Denna sida är inte värd vatten längre.

Att hänga ut en människa med såna spekulationer om vad han är, gör, gjort och inte gjort, som ni här i denna tråd har gjort, ja det är helt stört. Bara för att han har en bil som inte passar in i era ramar om "perfekt bil". OM det är så att han ljugit medvetet om bilen så är det för jävligt, men hur kan NI isf veta det????? Låt killen sköta sitt.

Grabbar, kom ihåg en sak. Bilar är trots allt bara Transportmedel, tillverkade av en massa plåt, skrot mm.
En bil är INGEN Altartavla i guld........ Ingen Ikon.

Kimmen.
Visa användare
2.403
StefanL
BMW M340i Touring -21
MB CLK
Tack för underhållningen:)

//Stefan

Mina bilar:Länk
Be
36
Benker
E46 M3 Coupe -02
Allvarligt nu grabbar, om ni blev stött av min åsikt, synd för jag pekade inte ut någon. Om ni vill tjata på, kör på. Men kom inte och analysera mig eller vad jag skriver, fattar inte vad det ska vara bra för. Ni kan väll hålla med om att denna tråd har gått väl långt. Jag håller mig till min åsikt. Fakta skitbra, spekulationer och teorier skapar bara massa osämja och ger ändå inget då ämnet är tömt. Vet inte om jag börjar bli gammal men respekten och synen på andra "på forum" har blivit rubbad. Jag skulle aldrig i denna värld prata om och till människor jag inte känner på det här sättet. Nu är vi män och visar varandra respekt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.