AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
30.989

Vad vet vi om denna m3?

Sida 13 av 14
16.574
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Han har ju lovat 3 gånger att sluta skriva i den här tråden. Varje gång han bryter mot det får ju tråden högre Google ranking så det är ju inte särskilt smart.

-------
//Lövet
Han är allt bra rolig den här killen. Jag kommer ihåg när han sålde den phoenixgula och "lagade" fronten i MS Paint :)
Ri
33
Richard, Camilla
Mycket fin M3a
Jag menade på att vädret måste vara dåligt där hela tiden med tanke på hur negativ han är hela tiden .
Och detta är min första M3a har aldrig sålt någon tidigare förtal kan väll knappast vara lagligt det heller?
Blir uppriktigt förbannad när ni sitter och ljuger ihop massa saker.
Fakta e en sak men era lögner sen är något helt annat.
Nu är det sista gången jag skriver här ;-)
Hoppas vi kan sluta skriva något här nu SNÄLLA?
Ri
33
Richard, Camilla
Mycket fin M3a
Sen lövet vad menar du med att du ska göra ett hembesök i finnsta?
16.574
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Nu är det 4e gången du kommer tillbaka efter ha sagt att du ska sluta skriva.

-------
//Lövet
16.574
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Eftersom jag inte bor i Bromma så påverkas inte mitt humör nämnvärt av det. Men däremot blir jag lite småsur på lögnare som försöker blåsa andra för att tjäna pengar själva.

-------
//Lövet
ni
567
nikasp
VW Passat Alltrack 2017
Jag tycker också att rätta miltalet ska ut i en annons även om det känns surt. Att uppge 8000 om den rullat 18000 är bedrägeri.

"Och detta är min första M3a har aldrig sålt någon tidigare..."

Så det var någon annan som kallade sig "Richard, Camilla" i Uppsala som sålde den Phoenixgula som var ute på annons?

Fronten var tillfixad i paint, såg förjävligt ut.
Ber om ursäkt, "madelene" stod det tydligen som namn den gången:

Länk
Först bli förbannat för att en misstänkt bil avslöjas och sedan smyghot, fan South Park nivå på säljaren haha
Jag kan ge mig fan på att om någon köpt bilen och i efterhand när denne fått reda på fakta klagat hos säljaren så skulle han bara hänvisa till att man som köpare är skyldig att ta reda på fakta.
Haha vilken pajas! Man skulle ju inte bli förvånad om han har gjort det förr, finns väl inte en sak han sagt hittills som faktiskt stämt...
Mr
63
Mr_Dobermann
Bmw 745IA E65 -02, Saphirsvart, 10,5 x 22´ x 4.
Herregud. Nu får ni väl ändå ta och ge er va? Ni beter er som snorungar som sitter o spekulerar om en bil som ingen av er ens har sett?
HUR orkar ni? Hur gamla är ni, man undrar ju?

Skulle gärna besöka dig "lÖVET" och ta denna helt urspårade diskussion emellan 4 ögon med dig. Börjar störa mig sjukt mycket på dig nu. Varken du eller jag har med denna bil att göra och du beter dig som en j...a minipolis.

Nästa gång någon här ska sälja sin bil så ska jag personligen åka dit, och titta lite på bilen... Sen ska rapportera. så ni alla får höra.

Internet funkar ju bra åt alla håll som sagt.......... Rätt var det är så ringer det på dörren.

Kan inte moderatorn här blockera denna tråd nu.

Kimmen.
Be
36
Benker
E46 M3 Coupe -02
Här har det tydligen hänt mycket på dom åren man varit borta från autopower. Saknar redan tiden då det hette bmwpower. Jag hatar bedragare men även tangentbordsryttare. Har någon läst rubriken? Det står "vad vet vi om denna M3?". Sånn himla dagisnivå på uthängning och spekulationer, man blir matt. Fakta fakta fakta, fine. Kopia på carfax och eget intryck av bilen om man sett den med egna ögon, fine. Resten, spar luft. Min åsikt.
Hur vi orkar - ja många har tröttnat på de ständiga (försöken) till bedrägerier och det ger energi! Historien som läggs fram är så dum att inte ens den mest naive går på det (vekar ev finnas två undantag). Förövrigt finns det bevis, läs tråden igen om du missat det! Uthängning, ja i så fall är det väl sällan någon gjort sig så förtjänt av det! Är det fortfarande jobbigt att läsa så finns det ett gäng andra trådar på AP...
sa
554
sallepwr
M5 touring 1995
M5 turbo 1992
735ia schnitzer 1989
M535i
523 touring
M5 touring 92
Precis som doberman och benker skriver.
Redan för 10 sidor sedan var bluffen avslöjad. Man har fått ut att bilen är krockad, lagad, skruvad. Googlar man regnummer får man fram denna tråd som första val. Likväl ordbajsar man i 10 sidor, både bilens ägare och många här. Det ser rätt tramsigt ut tyvärr. Läs genom vad ni skrivit och försök vara objektiva.
Ja säljaren har gjort bort sig. Men han är f.n inte ensam:)
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
Richard, Camilla:

Du verkar vara lite desperat nu när du inte kan sälja bilen pga all historik om bilen är känd.

Mitt tips till dig är att ta kontakt med Linus Bil eller Michell&Co och prova att sälja bilen till dem. Ni ser ut att spela i samma division.

Men kanske självaste Linus Bil skulle tveka för att köpa denna M3 från dig..... haha

För övrigt tycker jag att du har sjunkit så lågt man kan genom att framföra hot...mkt fegt!

BMW M-POWER
16.574
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Det finns ju åtminstone en M5 E60 som man börjar bli väldigt nyfiken på hur historiken ser ut på.

-------
//Lövet
Be
36
Benker
E46 M3 Coupe -02
Keiser, omg är du allvarlig? Menar du att jag är naiv? Läs igen vad jag skrev. Och ja jag är för jävla trött på att få min mailbox bombad av samma jävla upprepade kommentarer om och om och om igen. Som sades tidigare, faktan är redan utlagd, vad finns mer att säga, gå vidare i livet.

Stäng den här jävla tråden nån gång.
16.574
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Vad gör den här tråden i din mailbox?

-------
//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.