|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tack alla! Ska bli grymt kul att få äga en M bil för första gången och att de blev en Z4 coupe är bara bonus! Kan knappt fatta priset själv ;). Har inte tänkt sälja den hemma men skulle jag bli tvingad är jag mer än nöjd om jag får tillbaka pengarna. Har nån koll på om mina 20" fälgar från en 325 touring 07:à passar? 8,5 och 10,5 //Fredrik |
|
|
160k 20K 10K +38% = 262K i SE lite billigare men ifall man inte bor på plats är det mkt svårt |
|
| grattis till en grymmt fin bil.. lägg gärna upp bilder då det är en väldigt snygg bil med udda färg | |
| grattis till en grymmt fin bil.. lägg gärna upp bilder då det är en väldigt snygg bil med udda färg | |
|
Tack! Kommer lägga upp bilder nästa vecka.... Turbo4ever: kan du förklara hur du räknar? Får de till: inköp 150ksek plus 15ksek i frakt x 1,38 =227700:- //Fredrik |
|
|
Hej! Har fixat en sida på garaget så ni kan få se lite fler bilder på bilen. Så här långt är jag grymt nöjd! skinnklädseln var lite torr men gick bra att smörja in :-) Vet nån hur man lyfter upp klädseln runt växelspaken? vill komma åt strömkablarna som finns där under. knoppen har nån gång lossnat och kablarna gått av så vill laga detta.... //Fredrik länken: Länk |
|
| Provade kolla länken men står att behörighet saknas.. Skumt.. | |
|
länken borde se ut så här: hxxp://www.garaget.org/mypage/gallery.php?user=157682 |
|
| Är du pappi? Står att fotoalbum saknas.. | |
|
Den här kostar också 150 svenska lakan... Länk |
|
|
Z1 annonsen verkar skum, i alla fall bilderna. Skylten ser ut som en typisk EU-skylt + hela omgivningen på bilderna |
|
| länken fungerar tyvärr inte :( vad har du för planer med bilen?? blir det något godis till den?? | |
|
Hej! Nu ska länken funka! Länk ska ta lite bättre bilder i veckan så ni får se mer. är extra nöjd med bilen just nu då jag lyckades laga växelspakens belysning :-) //F |
|
| Vacker! | |
| väldigt fin | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.