|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
När jag köpte E90 hade jag Comfort, Advantage och Dynamicpaketen som krav tillsammans med skinn och HiFi-paket. Då ha man det som krävs för att få en trevlig och trivsam resa. **BMW-ägare i 31 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Kruxet är att skinn och även Dynamic paketet är ganska ovanligt på äldre 320d. Det blev först vanligt i och med faceliften. Hifipaketet till E90 är i mitt tycke rena skämtet. Har det själv och tycker dessvärre det endast ger en ganska liten förbättring av ljudet jmf med standardsystemet. Jag hade prioriterat skinn, xenon och sportstolar MYCKET högre än just Hifipaketet trots att jag faktiskt lyssnar ganska mycket på musik. |
|
| Men med HIFI-pkt kan du även spela skivor som är MP3-format vilket man inte kan göra med standard. | |
|
Grodan: HiFi-paketet har inget med stereon (huvudenheten) att göra. Det är enbart ett högtalarpaket. Du tänker på Professional CD som ingår i Comfortpaketet. |
|
| Aha, ok. :) | |
|
Vad ingick i Advantage-paketet på de äldre E90, som inte fanns i Comfort eller Dynamic? När jag köpte min nya i fjol fanns överhuvudtaget inget Advantagepaket att välja, bara Comfort, Dynamic samt M-sport. Nu ser jag att det kommit en "Advantage Edition" men innehållet är i stort sett detsamma som Comfort+Dynamic och det går inte att kombinera alla tre ihop. |
|
|
Har för mig att det ingick multiratt, farthållare och en del andra detaljer på advantagepaketet i början. Någon annan mer insatt kan säkert fylla ut med info. |
|
| Ja, i så fall låter det ju som att man utökat Comfortpaketet på de senare bilarna så att det innefattar även Advantage. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.