|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Länk | |
| ser väldigt bra ut hittils.. längtar tills coupen kommer | |
|
Ser väldigt bra ut ja (snygg färg också :P). Får se om de kommer med en +170hk diesel som uppfyller de nya miljöbilslagarna här i Sverige, lär bli en sådan i så fall när det är dags att byta. |
|
| Med reservation för vad som döljer sig under kamouflaget så tycker jag den verkar extremt lik E87:an till utseendet. Har det verkligen inte hänt mer på sju år? | |
| Weiman: eller så är det kanske så att e87 var väldigt lyckad redan från början och att formen håller än idag.. inte alls partisk hehehe :P | |
| Länk nya bilder | |
|
Om jag googlar rätt osv så kommer den med en 8vxl låda (8hp45) som inte jobbar sekventiellt utan kan gå från tex 8:an till 2:an i ett steg. Dessutom dimensionerad till 500Nm!! Äntligen tar de i lite när det gäller vridet och en eventuell kommande optimering kan kännas säkrare! Diesel-räsern /Rickard |
|
| Länk | |
| Länk kan detta vara utseendet på nya 1:an??? | |
| För och vara en helt ny 1a så är den väldigt lik gamla! | |
| Länk nya f20 ska presenteras inom 3veckor och nu börjar bilderna bli mer och mer avtäckta .. inredningen ser riktigt fin ut av bilderna att dömma.. | |
| Det ser ut som det kommer en 135i 5dr vilket jag iaf gillar:-) | |
| M34ever: ja det serr ut så vilket ärriktigt roligt även om jag föredrar 3-dörrars, trots att jag har en 5-dörrars hehe | |
| Samma ratt som 7-serien? | |
|
På bilderna så ser det ju ut som att den har växt rejält. Hoppas dom har lite bättre materialval i inredningen på den nya generationen. |
|
| Hehe.. Polizeikärringen fick säkert se rött där bilen o sen småleende... uhmm ;) | |
| Länk lite detaljer avslöjade.. framljusen ser väldigt spännande ut.. ska bli kul att se den klara bilen.. tror inte det dröjer länge nu | |
| Länk | |
| ser väl sådär ut vid första anblick men tror man vänjer sig och gillar den efter ett tag.. det jag nu kan tycka lite sådär om är bakljusen som inte riktigt känns bmw.. inredningen var dock riktigt fin | |
| Uhm... utsidan var inte snygg... speciellt inte framifrån... var ju snyggare maskerad | |
| Baklyktorna ser ut att vara hämtade från nya VW Polo, vilket i och för sig inte är någon dålig förebild. Fronten, njaae men man kanske vänjer sig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.