|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Fedex tar tex 2 dagar. | |
Roffa1 |
Hur mkt kostar den servicen? borde väl kosta lika mkt som delarna;-) |
|
2/23/2011 3:09 pm Shipment delivered. 6:41 am Transit through DHL facility Arlanda, Sweden 4:00 am Depart Facility Leipzig, Germany 2/22/2011 10:29 pm Processed at DHL Location. Leipzig, Germany 10:05 pm Transit through DHL facility Leipzig, Germany 2/21/2011 6:42 pm Depart Facility South San Diego, Ca 6:41 pm Processed at DHL Location. South San Diego, Ca 145usd, kostade frakten, där har du tracken på kollit =) beställde från Länk |
|
|
Tillbaks till frågan: Det beror på omständigheter som t.ex. brådska. BJ Bil i GBG HCJ (Mekonomen) Backaplan BMW Mölndal Schmiedmann i Kungsbacka, förut från DK. Om jag kan vänta 2-3 dagar: Ebay.de (EU pga. tullfritt! Tänk på att ni kan få en tullräkning upp till 1 år efter ert paket har komit fram, om ni beställer varor utanför EU). Via Ebay har jag alltid fått kvalitetsdelar och billig frakt (ca. 15-25€), även vid tunga paket. Oftast hem till dörren! Bifogar lite "mysbilder" ;) Länk Länk Länk Så går det till hemma i mitt garage:) Mvh, Zoltan Ps. Carsoft o Inpa interface via Ebay.de MEN från kina / hongkong. Paket märkt som "gift". Paypal ett måste på Ebay, dock enkelt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.