AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
4.563

Död marknad för 540 E39

Sida 3 av 3
Ro
285
Roadwraith
BMW 740iA 95
vilket bolag var det? 35k är sjukt för en sådan bil. Men på den motorcyklen jag har nu fans det vissa som ville ha 40k+ för i helförsäkring medans de jag har nu vill bara ha 9800. rätt stor skillnad.

Visa användare
1.026
Forry
523i -97
captainoats och Roadwraith
Ja, ni har sett ljuset också :))

Bara jag skrev det här så började jag längta så förbaskat efter att få åka söderut sådär 130 150 mil o sen ratta hemåt igen..Så jävla mysigt, hitta nån ny knapp man inte känt till..kanske kvarta över efter vägen stiga upp tidigt o dra ut på vägen igen efter frukost o hett kaffe.. Ensam med Beemern på vägen då solen just går upp..

Minns när jag köpte min E39 540 i Stockholm, när jag skrev på ägarbytet insåg jag att det var min födelsedag :))
Dagen efter mullrade vi uppåt landet i ett fantastiskt höstväder i en underbar bil.
Visa användare
1.273
esadh
523iA -97
GEN:
Ja, idioterna är det jobbigaste med att sälja en bil. Jag undrar hur många som ger med sig när sådana ringer, eftersom de aldrig tröttnar... :-/

_
***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.***
Ro
285
Roadwraith
BMW 740iA 95
hade en camaro till salu för ett år sen ungefär. Det var lite o göra med den och jag satte bud i annonsen... Det skulle jag inte gjort. ringde idiot efter idiot och jag fick så mycket skambud på den. var roligt de första 5 samtalen men sen växte ilskan i mig. Vissa människor tror fan att allt här i livet är grattis. Sen några enskaka fall blev rent av aggresiva i telefonen/mailen När man sa nä det kan du glömma.

Sen efter det så kommer dem som ljuger ihop massa om ja det kostar så mycket o det kostar så för att klaga på bilen och tror att jag ska gå ner i pris.
Vi som äger bilar har oftast rätt bra koll på hur skicket på ens egna bil är och vad det skulle ha kostat att göra vid det. så man laggar ju lätt ur när de ljuger en är upp i andsiktet

Hade man inte hat några spärrar i huvudet skulle jag bjudit hem dem och sen get dem en omgång.

Satte ut bilen på hösten efteråt med ett pris och fick ca 20000kr mer än vad folk ville ge för den 12 månader tidigare så man lev nöjd
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.