|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Eftrsom jag har dålig med batteri på den störra laptopen så kopierade jag carsoft-skivan till usb-minne. Från usb-minnet till min lilla bärbara och då får jag fram: Ej kompitabel med 64-bitarsversionen av windows. Vad innebär detta? | |
| Det vet jag verkligen inte ? | |
| kabeln har fortf inte installerats, trots att jag för in skivan. Enhetshateraren hittar min "USB2,0-ser!, men drivrutineran går ej att uppdatera och jag hittar inte comportrar =( Börjar bli trött på detta nu! Men tack för tålamodet med mina dåliga kunskaper =/ | |
| Är på jobbet nu men är du ledig i morrn på dagen så ska jag kolla på min data hur man kommer åt allt så kanske vi kan ta det på mobilen kanske . är lite lättare | |
| Basilika: Det verkar som du har 64-bitars operativsystem och det funkar inte. | |
|
Basilika, till mitt program fanns det en mapp med "crackfiler". Jag markerade alla dessa och "kopierade" (ctrl.+c) dem och klistrade in dem (ctrl.+v) i programmappen som hade installerats på hårddisken. När datorn frågade om den skulle ersätta filer med samma namn, klickade jag "JA!". Därefter klippte jag ut carsoft.exe från programfilen på hårddisken och döpte om carsoft65BMW till carsoft.exe Därefter startar man programmet från programmenyn längst ner till vänster under "program" och då fungerade mitt program. Fanns även en textfil i crack-mappen som beskrev arbetsgången. Kanske är annorlunda på din programversion!? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Det va en bra beskrivning johan .. tänk om man hade den från början . istället för att ersätt "dessa" filer med "dessa" filer. .... | |
|
Hisingisland, var tvungen att kolla exakt vad filerna hette i den bärbara datorn....har inte sådant minne att jag memorerar alla filer i program-mapparna! ;o) Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Om du kör WIN7 64 bit. så kan du gå in i kontrollpanelen välj hitta och åtgärda problem välj att den skall köra program för tidigare versioner så kör den programmet under XP och då brukar det fungera. Mvh Hans |
|
| Jag menade inget illa utan att det va en bra beskrivning för den jag fick med skivan va ren skit .. så det va beröm till dig . | |
|
Hisingeland, no offence taken! Såg du inte smileyn? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
ska säga en sak att jag totalt omöjligen fått igång carsoft med win 7 32 och 64 bitars... totalt omöjligt, vara xp som funkar för mig, problemet blir att datorn inte hittar carsoft interfacet.. |
|
|
Tomtebloss har du gjort som jag skrev? Gäller även 32 bit. Har du sedan valt de program som du vill använda med XP? Mvh Hans |
|
| jo givetvis TWX jag har provat ALLT | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.