|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| MAXEY: jag uppskattade skämtet iaf :) | |
|
jorgens3: Inte kul med din vän måste jag säga, men försök ta det med en klackspark nu istället. inget illa menat. :) Lus: Du har lite humor iallafall.. och tar det hela på rätt sätt: ;) |
|
| Fanns en liknande annons i helgen, en M3 -98 som rullat 11.000mil för 50.000kr. Den kan ha varit äkta:( | |
|
Det är lugnt, och faktiskt första gången jag sett nån skoja till det så grymt kul i det här forumet! såna svar brukar det hagla ner på flashback och andra ställen=) hoppas inte för många tar efter dig här nu bara? hoho M3 CAB -03 |
|
|
Köp den här istället så är ni på den säkra sidan. Länk Mvh Philip |
|
| Den där m3an kan jag säga var ett skämt till 99% ringt två gånger och inget svar o personen nr gick till fyllde dessutom år den dagen den lades in dvs någon som skämtat med han | |
Lasse Karlsson |
ja! känns ju som ett klipp! 00:a med snart 20 tusen på mätaren, för 150.000!. Sålde en 01:a i somras med 11 tusen på mätaren, väl utrustad o gott servad, med kanonvintersulor och i bra skick, för 143 papp. iofs en Italienimport, men ändå! det tog lång tid att sälja o jag fick backa i pris flera ggr. Känns inte heller som att M5 E39 stannat i värdeminskning, så mer än runt 110 skulle inte jag ge för denna idag! HA DET! |
| M5 E39 verkar ha gårr upp i pris sen 2009 då jag kollade rätt mycket på annonser... | |
| Störredelen av M5 e39 verkar vara slutkörda:( | |
| Någon som sparade ner annonsen? | |
NeZaN |
What's the point? - Inget reg.nr eller liknande. Finns ingen mening med det. Fake så det bara Sjöng om det :) /NeZaN |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.