AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.351

Prisvärd M5

Sida 2 av 2
Lu
4.913
Lus
520d F11 -11
335i E93 -08
MAXEY: jag uppskattade skämtet iaf :)
jorgens3: Inte kul med din vän måste jag säga, men försök ta det med en klackspark nu istället. inget illa menat. :)

Lus: Du har lite humor iallafall.. och tar det hela på rätt sätt: ;)
Fanns en liknande annons i helgen, en M3 -98 som rullat 11.000mil för 50.000kr. Den kan ha varit äkta:(
jo
129
jorgens3
Bmw M3 CAB -03
Det är lugnt, och faktiskt första gången jag sett nån skoja till det så grymt kul i det här forumet! såna svar brukar det hagla ner på flashback och andra ställen=) hoppas inte för många tar efter dig här nu bara? hoho

M3 CAB -03
Köp den här istället så är ni på den säkra sidan. Länk

Mvh Philip
Fr
666
Fredde85
BMW M3 1993
Den där m3an kan jag säga var ett skämt till 99% ringt två gånger och inget svar o personen nr gick till fyllde dessutom år den dagen den lades in dvs någon som skämtat med han
Lasse Karlsson
ja! känns ju som ett klipp! 00:a med snart 20 tusen på mätaren, för 150.000!. Sålde en 01:a i somras med 11 tusen på mätaren, väl utrustad o gott servad, med kanonvintersulor och i bra skick, för 143 papp. iofs en Italienimport, men ändå! det tog lång tid att sälja o jag fick backa i pris flera ggr.

Känns inte heller som att M5 E39 stannat i värdeminskning, så mer än runt 110 skulle inte jag ge för denna idag!

HA DET!
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
M5 E39 verkar ha gårr upp i pris sen 2009 då jag kollade rätt mycket på annonser...
Störredelen av M5 e39 verkar vara slutkörda:(
Någon som sparade ner annonsen?
NeZaN
What's the point?
- Inget reg.nr eller liknande. Finns ingen mening med det.
Fake så det bara Sjöng om det :)

/NeZaN
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.