AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.352

Prisvärd M5

Sida 1 av 2
Det här måste vara bluff va??
Länk
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Omgivningen ser typisk amerikansk ut.
Blinkersen ser också ut att vara med gul sidopositionsbelysning, men jag det får någon som har bättre koll på E39 strålkastare bekräfta/dementera.
jo
129
jorgens3
Bmw M3 CAB -03
Hemtele nummer han har där ser ut va ett sånt man kan välja tillfälligt genom blocket! så det är knappast hans eget utan man kommer tills han mobil, luktar mega bluff tycker jag

M3 CAB -03
ts
2.039
tsaros
E60 M5 -07 Lci
Den känns lite usa, som weeman säger, gula blinkers och ingen regplåt fram luktar usa.

// Mvh Andreas

Det känns som att bluffmakarna utnyttjar den senaste pristrenden på M5:orna. Dock blir det i vanlig ordning väldigt genomskinligt med uppseendeväckande låga priser och foton tagna i helt andra länder.

Mvh Philip
Visa användare
126
Blomster
318d Touring E91 -11

Blev nyfiken, drog iväg ett mail och frågade efter regnr. Luktar ju bluff och ser för bra ut för att vara sant... vilket även brukar vara precis det - för bra för att va sant!
Kunde inte heller hålla mig, men har inte fått något svar.
jo
129
jorgens3
Bmw M3 CAB -03
Ska skriva ett nu jag med och säga jag sätter in 10k direkt om jag är först i kön=) då svarar han nog. Ingen kan väl gå på det där? 55K för den är ju för sjukt

M3 CAB -03
Antingen det eller så har den rullat 41.000mil ist för 14:)
jo
129
jorgens3
Bmw M3 CAB -03
Ligger hemma och är förkyld, så då kan man lika gärna försöka ha skoj med en skojare=) synd han inte svara i tele, tänkte driva riktigt med han
Får se om han svarar på mail då, skicka det här

Hejsan Lennart! Försökte ringa dig tidigare men inget svar.
Jag är ute efter en M5 och köper gärna din som du skriver är välvårdad och en ägare.
Jag bor 50mil ifrån dig men skulle jag kunna betala en liten summa iförskott på 5-10000kr om du kan hålla den till helgen då?
Hör av dig så snart som möjligt

M3 CAB -03
Be
67
BeroT
X3 xDrive30e -20
Min (svenska) 530 -01 hade i alla fall vita blinkerglas.....

/BeroT
Tänk om det inte är skoj då:)
Visa användare
ProPro-medlem
627
CTech
Alpina B5-2006 #033
BMW 750ial -90
BMWCS#7034
Klart, det är en bluff, ingen säljer en fin M5 E39 för mindre än vad en fin M5 E34 kostar...en sån bil kostar väl ca 150-200k om skicket är perfekt och historiken komplett ?

BMW 4 Life
jo
129
jorgens3
Bmw M3 CAB -03
Ja varför sälja en bil som han säkert får 180k för 55k, men nån stackare går väl på såna och tänker dom har gjort årets fynd alla kategorier och betalar han

M3 CAB -03
NeZaN
Det där är garanterat i staterna. Tänkte på det igår när jag såg den annonsen. Bluff så det bara sjunger om det.
Jag har vid två olika tillfällen blivit erbjuden bilar och folk som vill köpa från England. Samma skojare jämt. Säkert samma kille/killar denna gång.

Google Translate är både en bra och dålig uppfinning :D

/NeZaN
En ny nisch för Rolf Friman?
Haha! ibland har man tur den är numera i min ägo. Ibland kan det vara värt att ringa. :)
To
1.223
Tommyv6
BMW E34 525IM 1993
BMW E34 520
Fy f*an för sådana bluffmakare!
Måste vara en bluff...
jo
129
jorgens3
Bmw M3 CAB -03
MAXEY så du har en välvårdad M5 -01 med en ägare 14k mil för 55k nu då???
Då skulle du gjort bästa klippet någonsin, 1/3 av priset haha

Men ser du har vart med här länge och borde ju inte hålla på fjanta dig som en barnunge heller???

M3 CAB -03
Visst fjantar jag mig. Lite humor bidrar jag med till bordet. :) Hoppas inte du tog illa upp.
Jag har inte förvärvat denna bluff.
jo
129
jorgens3
Bmw M3 CAB -03
Ok såg inte det roliga i det bara? bilbluffare och skojare har förstört för många, och man blir bara trött på dom, en jag känner lyckades bli av med sin som han lade ut på blocket tex, så (roliga) skämt passa väl inte in på det här???

M3 CAB -03
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.