|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jovars, verkar inte vara den "finaste killen" direkt. Här är en artikel som visar på detta: Länk Antagligen är man inte speciellt rädd om ens bilar om man kör två företag i konkurs samt ett tredje (Lagfarten) som inte lämnat ekonomisk redogörelse sedan 2008... Skulle inte vilja ta efter en bil som ägts av en sådan person som inte verkar bry sig om saker och ting... frågan är ju bara hur bilaffären som köpte bilen kommer att få till bilen, om man får till alla skavanker. Troligen kommer det inte heller stå någonstans i annonsen om bilens bakgrund etc. Som sagt, synd att misshandla en så pass välspecad bil! Den hade ju inte gått speciellt långt heller... |
|
Roffa1 |
Det tar ej speciellt lång tid att förstöra en bil, har tidigare sett en E90 2007 som endast gått 1700 mil, och den bilen var verkligen ett varnande skräckexempel på hur en slarvig person kan köra ned en ny bil på nolltid..Tycker nog rent generellt att de allra flesta beggade E9X är hårt slitna. vet ej om detta beror på sämre tillv kvalite' eller ovarsamt hanterande. |
|
@Newman Hahhahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaahahahha! |
|
| Det finns ju ingen stämplad servicebok. Men det finns väl oseriösa firmor som kan fixa sådant. | |
|
Då var den ute till försäljning: Länk |
|
Roffa1 |
Undrar just om lackskadorna är fixade, samt hur? lackstift eller omlack;-) |
|
Kan bara lägga till mig till skaran som kan intyga att leasingbilar lär vara ganska säkra köp och att föraren i de flesta fall är ekonomiskt personligt ansvarig för bilen. Ska sälja min första förmånsbil nu snart och är visserligen hyfsat säker på att klara restvärdet men visst, lite nervös är jag ju :) |
|
|
Hmm! Känner han som har bilfirman och skadorna är garanterat ordentligt reparerade. Mvh Daniel. Du kör BMW´n men åker Volvon, det är den stora skillnaden. |
|
|
hur hinner man reparera dom skadorna ordentligt på mindre än 2 arbetsdagar? måste vare ett team på 12 man minst.. BMW ownz |
|
| Så himla stora var inte skadorna, det tar inte speciellt länge för en duktig lackare/rekondare att fixa sånt. | |
|
Så sant! Mvh Daniel. Du kör BMW´n men åker Volvon, det är den stora skillnaden. |
|
|
Som någon annan sa, 4400 mil utan service gör inte att bilen exploderar. Byt olja, putsa upp den, kör och var glad. Jag har själv köpt bil på KVD i MYCKET värre skick, en 320i som ett rattfyllo ägt innan, hade gått 7000 mil och krävde en hel del arbete - till att börja med fick jag göra rent bilen invändigt för han hade spytt i den :S |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.