|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| Tyst swekille blev ? , men mot alla odds om du swekille har köpt den kan ju du bevisa oss?:) ägarbytes papper och bilder på bilen | |
|
Själv klart kan jag göra det.Inga problem.Men till vilken nytta?Det finns säker nån som säger att det är bluff det med.Är inte så?men kolla på blocket,den är inte kvar(BMW525) istället kommer ni att se audi a6 2,4. men jag kan fixa bilder oxo ,no problem. Vill inte bevisa någonting till någon igentligen,som sagt, bara om jag blir nöjd med köpet,det räcker för mig. |
|
|
swekille elller Michell& Co: Sluta förlöjliga er själva, folk är inte dumma. Ni försökte göra en fuling men misslyckades då ni gjorde bort er. Lägg er energi på ngt annat!! Ni lär ändå inte förbättra ert rykte här på AP via sådana dumma tricks! BMW M-POWER |
|
| Jag sade det ju, snälla, glöm bort den här med Michell co, jag är INTE med MIchell co .Vad är det så svårt att förstå ?Att folk kan hålla på så här.... | |
| Dom bjöd nog på kaffe också :D | |
|
>>Gino Har det inte slagit dig att inte alla bilar som säljs av M&Co är mätarskruvade, utbrända och krocklagade lik?! Är Swekille nöjd, så är jag ännu nöjdare. Men vem fan bryr sig?! |
|
| Du har rätt,det gjorde dem,expresso kaffe.Jag skojar inte,men det är inte konstig med det,eller? | |
| Jo,Gino,jag har inte sagt annat,det kan vara mjöligt det du säger,men jag försöker i allt jag gör att inte bli lurat,att öppna ögonen,titta runt och köpa det som är bra,annars som du säger vem bryr sig ?Det finns inte ärliga försäljare,alla håller på hit och dit´..att inte säga hur mycket pengar har jag förlorat på att byta bil...hos kända bil firmor...minst 100 tusen tror jag...men sånt är livet. | |
| men nu ska jag nytta av den sköna bilen och åka lite runt(: | |
| Tycker du inte det är att byta ner sig, genom att gå från en Audi -08 till en 7 år gammal BMW 525 -04 med den gamla M54 motorn? | |
|
Ja,vad ska man säga,det kaske är så men jag hade en anledning att jag gjorde så. Min bil har haft 2 ägare ,jag och ett företag som har inte gjort servicen som det ska,dem har struntat i hur mycket man kör,utan att göra service,dvs dem har missat 2 service tillfälle,alltså dem har kört 5-6 tusen mil utan att serva bilen. Har läst på audi forum för ett tag sen att om du inte servar bilen enligt boken då kan det hända att kammkedja kan gå sönder och sen hela motorn havererar på en sekund. Jag blev rädd att motorn skulle haverera fast jag har servad bilen som det ska,det skulle kosta mig runt 65 t .Då tog jag beslutet att sälja bilen,annars hur bra bil som helst och köpa en bil som verkligen har varit servad enligt boken. Man kan inte leka med såna saker,man tror att man vet allt men det finns hela tiden saker att lära sig. |
|
| Swekille: Lägg ut reg nr på din gamla bil så ingen köper den och blir blåst! | |
| Pajasvarning... | |
| Har hört många anledningar att byta bil, men det här är den märkligaste! :S | |
| Märkligaste eller inte,vet jag inte ,läs bara vad det stor på nätet Audi forum ang, motor haveri pga kammkedja och ni kommer att förstå att ingen vill betala 65 t för att den där kammkedja har pajat utan varning.Skulle aldrig trott att det kan hända såna saker på en Audi 2,4 och 3.2 quattro speciell 04-05 . | |
|
Men din Audi var ju en 08..... så vad har äpple med päron att göra??... Tycker du gör bäst swekille att leta upp kunder istället, än att slösa din tid med att berätta rena rövar historier, dom gör sig bäst på julkort till tomten. |
|
| PS: Och du vet väl att tomten finns.... | |
|
Ja visst,det kan man göra,tomten finns ,hehee |
|
|
Men i allafall har tappat förtråendet för Audi,det känns mycket bättre med Bmw som sagt har aldrig haft den här bilmärke och kan säga att det är en helt annan känsla fast det är en 04. Nu läser jag här massor av saker ang. Bmw, speciellt 525 i ,för att jag vill veta hur man hanterar den här bilen på bästa sätt. Vill tacka än en gång till för alla svar och råd jag har fått här på forum. |
|
|
Här passar väl Stockholmsuttrycket "ridå" lämpligt in? Ridå!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.