|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
Terry N |
Köp ej av dem, jag varnade före jul min frus bästa vännina och hennes man, de var på väg dit och skulle byta in sin Saab 9-3 mot en saab 9-5 och fick mkt bra inbytespris på sin bil, jag fick reda på det när de var på väg dit och skulle skriva papper, jag sa åt dem att hoppa över affären. 9-5an kan ha varit ok, men det finns så många andra 9-5or att välja istället. AVSTÅ! Passar på att varna även för Linus bil, Michell som det gäller här och även fordonskonsulterna. Sök på google så får ni mkt historier om dessa 3 bluffmakare. Mvh Terry |
|
Även om den skulle vara helt Ok så måste den ha levt ett tufft liv som blivit servad med 1500 mils mellanrum Att den är skit dåligt utrustad är ju inget problem förrän man skall sälja den Tex ingen Navi eller riktig klimatanläggning Hoppas att du lyssnar och verkligen tänker dig för Ha deT |
|
|
Tack Gino för din tips.Jag har förstått vad andra menar att det går inte att lita på den här firma. Jag ska kolla upp lite med Linus bil firma ,jag tror att jag har sätt dem på nätet. |
|
| Sevicen var gjort på bmw verkstäderna i Stockholm så att det blir lätt att kolla upp det,varför har dem gjort det?Ingen aning. | |
|
Stopp!! Du tolka mig lite fel där med Linus Bil. Dem spelar i samma division med Michell, ville bara vara lite ironisk men du hängde inte med :) Sök på forumet på dessa 2 bilfirmor så har mkt roligt att läsa resten av veckan kan jag lova!! Leta vidare.... BMW M-POWER |
|
|
Har ringt till bmw verkstaden i Solna och frågat ang. service-boken ,allt stämmer ju,inga konstigheter alls.Ägaren som har bilen nu är den som har bilfirman Michell co och heter Saeed. Ska provköra senare och sen om allt stämmer ska testa bilen hos MM. |
|
| Ok,nu förstår jag vad du menar,nej jag hade ingen aning att dem sammarbetar. | |
| Jag kollar upp andra bilar så klart inte bara den. | |
|
Har lite kontakter i sthlm & bad dom kolla upp den dära firman för jag hade sett en shyst 328a e46a för rätt stålar men efter 15minuter ringde han upp mig och berätta om hur deras affärer sköts då avböjde jag direkt åkte ens dit & titta. |
|
|
Om du fortfarande är intresserad av bilen - nöj dig inte med att prata med nuvarande ägaren, utan ring tidigare ägare och kolla med vad de säger! Men grundtipset i detta fallet är som nästan alla andra är inne på: leta upp en annan handlare...."det är alltid gratis ost i råttfällan" Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Undrar bara hur det blev med ditt bilköp? blev det ngn affär eller du avstod? Samt vad du fick för utslag av M-testet? |
|
|
Jaha det var en E61, ber om ursäkt för att ha skickat dig till begagnatguiden då "Swekille". :) //Bjersér BMW - over 200 (s)miles/hour |
|
|
Ja,det gick bra med bil köpet,MM har inte hittat fel på bilen,den var som det ska. Tack alla för eran förslag och tips. |
|
| Trevligt, var bilen alltid servad med 1500-mils intervall? | |
| Du frågade Ang bilen och fick många svar,alla negativt inställda och du köper ändå bilen då undrar jag varför fråga du från första början om bilen ? Hoppas iaf att du blir nöjd med köpet | |
|
Det är ngt som inte stämmer....Jag får en känsla av ngt annat som döljer sig bakom allt. BMW M-POWER |
|
|
Solklart något fejk här Någon vill komma god dager!!!!!!!!! |
|
|
Låter som det är någon på firman som vill "sälja" till sig själv och visa på bättring i firman här på forumet. Tror inte någon vanlig spekulant köper trots alla varningar i tråden. |
|
|
Exakt!!, är säkerligen ngn från firman som försökt vissa "förbättring" men vi e ju inte en som inte ser igenom denna falska fasad! Nyreggad, får bäst betalt, alla avråder från köp, men ända köper man, byter in en audi a6-08 till en bmw 04,servad var 1500 mil på bmw... (har han special servicar på bilen?) **RENT UT SAGT---BLUFF på långa vägar!!! swekille-Alla är vi inte bläögda- du får anstränga dig lite mer om vi inte ska se igenom din maskerad fasad!! |
|
|
hej igen,jag har läst om en del som säger att jag bluffar och försöker lura er genom att påstå att allt var ok med köpet men igentligen det var bara skit med andra ord. Jag vill tacka som sagt för all hjälp jag har fått här .HAr ingenting att göra med det en del säger,var intresserad bara av att köpa en bra bil,till en bra pris. Ni få tro exact vad ni vill hoppas att jag blir nöjd med köpet och vad andra vill göra eller försöka göra ...I dont care. Har dubbelt kollat hela bilen,service-boken,alla åtgärder var gjorda hos bmw,senaste servicen 23 nov 10,ringt tom till grabarna på verkstad och allt stämmde enligt det jag såg i boken,är det fel att det finns människor som verkligen bryr sig om sina bilar? Fick en extra försäkring på autoconcept(silver) som gäller i sex månader,skulle det vara problem med bilen eller om jag inte nöjd kan lämna tillbaka bilen inom en månad . This is the hole story . Önskar att alla bilfirmor från hela Sverige ska göra bra bil affärer med nöjda och glada kunder då slutar folk snacka så mycket skit om varandra. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.