AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
11.020

Vad har ni fått för leveranstid på nya X3:an?

Sida 2 av 2
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Min bil har blivit försenad, preliminärt åtminstone, från v18 til v20-22.

Brettmar: Kan det stämma att det bara går 1 båt/mån, även nu? Det var ju inga roliga nyheter...
Min bilsemester är planerad till vecka 25. Så någon större försening har jag inte råd med.
Pratade dock med säljaren som tror fortfarande att vecka 22 håller.
Jag har läst lite på Xbimmers och enligt info där skickas bilarna med Wallenius Wilhelmsen till UK, enligt schemat på deras hemsida går båten bara var fjärde vecka till GBG. Detta skulle förklara din försening på upp till 4 veckor om du missade en färja..

Min bilsemester börjar V24 och har redan sålt nuvarande bil(120i) privat så någon försening på 4 veckor är inte bra. Men som sagt är bilen tillverkad(17mars) så borde vara ok
Sc
89
Schwabinger7
330i - E92 - 2008
Någon som har koll på vad leveranstiderna på F25'or ligger på nuförtiden? Det bör ju rimligtvis inte vara lika hög efterfrågan som när den släpptes, handlarn menar 10v låter nästan lite kort med tanke på alla färjor och båtar som den skall fraktas med.

Stephan
BMWSC #382
BMWCS #5218
Visa användare
80
mlindman
BMW X1-16
Beställde min 2,0d v 47-48, beräknad leverans v 7-8, dvs ca 3 månader.
Har också hört ca 3 månader om du specar en ny bil. Men jag tror du kan få den ännu snabbare om du väljer en comfort edition bil som de har kampanj på nu.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.