|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag är också sugen på att sälja min e90, och köpa en Z4 coupé 3.0si. Borde bli en betydligt roligare bil att köra.. :) Men hur är de att köra långt med? ljudnivå, komfort mm? Och vågar jag ens fråga om man kan köra den på vintern?? |
|
|
Hej! Jag köpte min coupe i April. Körde idag 30 mil med en paus för tankning komforten perfekt. Visst är den låg kliva in ur..betydligt lägre en min gamla Z3. Ljudnivån i kupen med mitt sportsystem helt okej när man drar på då bölar det, original kan ja tänka mig den riktigt snäll. På vintern...ja där skulle jag inte vilja köra den i mitt klimat med dessa vintra som varit nu... för mig en sommarbil. Bilen Z4 coupe motorn 3.0si är ju en väldigt bra motor. För mig det enla valet då jag skulle ha en coupe. Rekommenderar varmt en 3.0si coupe. //Z3kent |
|
| vad tror ni om värdet på z4 coupe i framtiden?? känns som om de rasade snabbt i pris i början för att stanna på en jämn nivå och avta sakta, men så är det väl med de flesta nya bilar | |
|
I och med att den är ganska ovanlig, och att nya Z4:an inte finns som coupé, borde den inte falla så snabbt i pris. Jag funderar på att skaffa en, men har samma frågor som Simon76 om långkörningskomfort och vinteregenskaper... /Erik |
|
|
Såldes en Z4 M coupe 06 på två dagar i Vimmerby nyss... sv-såld, 800 MIL, 329 begärde de... Så den var inte svårsåld:-) |
|
| Priset var väldigt fördelaktigt så att den gick iväg på kort tid var ingen överraskning. Vill minnas att den var svart och även någorlunda välutrustad? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.