|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
NeZaN |
635 CSi, tack! Ja det är en lite roligare färg. Om den faller alla i smaken kan jag inte svara på, men jag är iaf nöjd =) /NeZaN |
|
M5:orna som tidigare varit föremål för diskussion är alltså ute igen. Länk Länk Mvh Philip |
|
|
Skickar upp en liten video på den "föredetta fina forum bilen" och allt vad ni har snackat om. Bilda er en egen uppfattning. DOCK tråkigt att bilen BÅDE har blivit påbackad OCH fått ett föremål i huven precis innan den skulle säljas. Men det är en försäkrings skada. Länk |
|
Lasse Karlsson |
Tjena tsdi! "gammeln" är ju verkligen "upphotad", men föredrog den ändå i original. Tråkigt med påbackning odyl, men hoppas ändå att du får slantarna du begär! HA DET! modolasse |
|
Hej Lasse! Den är så gott som original faktiskt! Bara ett par andra njurar samt 19" Vinterfälgarna då jag sålde 17" som du skickade med! Tyvärr blev Original sommarfälgarna stulna i samband med ett inbrott på jobbet där de förvarades. Annars hade det enkelt gått att återställa den till 100% org. Ja det är riktigt trist. Dock tar bolaget skadorna så att bilen blir i toppskick igen! Ha det bra! / Emil |
|
|
Tycker tsdi:s m5a ser sjukt fin ut! Lät ju inte som ett tröskvärk heller som många andra m5or. |
|
| Fick precis samma påhällsning på min bakre kofångare förra sommaren. Tog en vecka så hade jag fått en helt ny med lack och allt. En tjej som försökt tränga sig in på en parkeringsruta som fick pröjsa kalaset. | |
| Missupfattade jag eller är tdis m5a till salu? | |
| Nu vet jag inte med dessa skador men den har varit till salu på blocket. Såg nu att annonsen är borttagen. | |
| Jävla fin M5 :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.