AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
15.117

Ännu en "Har nå´n varit o kollat denna M5 E39?"

Sida 1 av 6
Visa användare
451
Propeller
325iM Touring -07
Länk

Den ser seriös ut "på pappret". Inredningen är inget snygg men jag kan klara det, priset? Går ju såklart att köpa M5 billigare än så men priset måste nog komma i 2:a hand om man handlar E39 M5. Årsm. 2003 känns bra. /// Daniel
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
Caramel-inredningen är ju helrätt på en svart bil!
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Inredningen är klockren! Hur uppmuntrande är det att sätta sig i en svart bil med svart skinn och svart tak?
Det måste vara den vettigaste faceliften på marknaden just nu. Både Gustav och Cado är tidigare ägare. Den såldes för några månader sedan och då var prislappen ca 170.000 kr, så mer känns inte aktuellt att betala i dagsläget.

Mvh Philip
ed
776
edge
520dT M -15
Tror detta är gustav på forumet gamla bil. Ska tydligen va i riktigt bra skick. Inredningen är ju riktigt snygg oxå. Söker du så finns den med i flera trådar ang m5 köp.
ed
776
edge
520dT M -15
Går snabbt att skriva på mobilen :)
NeZaN
Är också lite intresserad av den, men jag är lite osäker på den av diverse anledningar (vilka jag inte tänker ta upp i tråden).

Tycker inte du ska ta en bil för 189 000:- enbart pga facelift/sista årsmodellen, trots att du ogillar inredningen. Det låter inte rätt, eller hur?

/NeZaN
NeZaN
Man ska ju trivas i bilen man har, och ogillar man interiören som man ska sitta i varje gång man kör så blir det tråkigt. Det problemet hade jag på min gamla -96 6vxl 540. Komfortsäten och beige såg inte bra ut.

/NeZaN
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Ser fin ut och historiken verkar ju även den vara bra. Håller med Philip att kring 170' nog är ett mer realistiskt pris.

___
//Ulf
Angående svarta M5:or med svart inredning är min åsikt att det inte alls behöver vara ofördelaktigt även om caramelinredning bevisligen är bland de snyggaste alternativen. Här följer Herr Gaspedals tidigare M5 E39. Länk

Mvh Philip
NeZaN
Den var helrätt, Philip! Utökat läder med Alcantaratak, och Heritage självklart!
Kan ju vara så att det ser tråkigare ut med Praeglädret i svart och Svart lack!

Det är cleant, men som många säger kanske lite småtråkigt.

/NeZaN
Visa användare
4.597
Marin
Bruksbil
Den hade fina "träpaneler" som bryter det helsvarta. Snyggt!
NeZaN
Det är väl t.o.m. Riktiga träpaneler i M5? Normalt är det väl laminerat om jag minns rätt?

/NeZaN
Me
33
Merz
E46 -02
Ja smaken är som baken men personligen så tycker jag det ser förjävligt ut inuti jag hade avstått köpet pga klädseln och mattorna.
NeZaN
Det enda jag kan säga att det är svårt att hålla rent mattorna. Annars är det freeescht :)

/NeZaN
Ik
102
Iker
316i -98
kör på denna istället?

Länk
NeZaN
Köp inte den!
Det är en och samma säljare som sålt 3st på 1 veckas tid.
en 00 för 105 000, 01:an för 4 dagar sedan (119 000:-) och nu denna.
Det är Lettländska fordon från början, alla saknar serviceböcker och bara en nyckel. Var och tittade på dom i veckan.

Denna har rost i tanklocket bl.a, men såg riktigt fräsch ut. Bryr du dig inte om dessa saker så är den fräsch!

/NeZaN
NeZaN
Ps: När jag frågade om bilarna varit krockade fick jag svaret: "Det kan jag inte säga någonting om".

/NeZaN
Visa användare
4.001
catch_me
G30 545e M-sport 2023
G30 530e M-sport 2020
Jag ringde nyss till ägeraren till den sist länkade Svarta M5an..
Säljaren sa att den importerades förra året han har ingen aning om hur många ägare den har haft och historiken kunde han inte svara på heller..Finns tyvär inte mucket att se på Transportstyrelsen heller...Skuuuuuuuuuuum Bil/Säljare iaf min uppfattning..
NeZaN
catch_me, sa ju det. Kollade på den i veckan. Serviceboken är falsk. Han hade ingen. Köp den inte! Folk! Bidra inte till deras skitverksamhet!

Dom är antagligen stulna, smällda eller något annat fel på.
Han sa att han hade bytt vanos på 01:an jag tittade på, men så lät det inte i motorrummet.

/NeZaN
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
"Fullstämplad servicebok på BMW" Vafan, tror de inte folk vill se serviceboken eller?

-------
//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.