|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vet inte om det är rätt forum att starta tråden i. Men en tråd där man kan diskutera GT5 till PS3 vore ju inte så dumt med anke på att BMW är representerade och då särskilt M modellerna. Min fråga är hur man går till väga för att få tillgång till M3 E46 då den inte finns tillgänglig i shopen hos BMW men ska finnas med i spelet. Tänkte att såhär på vinter halvåret får man ju roa sig med något när älsklingen står och värmr sig i garaget. | |
| Den finns och dyker upp under used cars, har sett den någon gång där. | |
|
Ok! Tackar för snabbt svar :) ska hålla utkik där. Kanske skulle kunna ha en BMW träff på Nurburgring? Bara att vi bestämmer datum och tid och kör ett race online. Dom som är intresserade kan ju skriva upp sig här, eller vad säger ni?? |
|
|
Jag är på! PS nick: WilleWonka Har inte så många BMW-bilar, men fick med en M3 GTR Chromeline när jag köpte spelet. |
|
| vore grymt kul=) är lite sugen på köpa bmw sauber shs bilen=) | |
| jag har också en m3e46, givetvis samma färg som min riktiga! =) | |
| Det som stör mig lite är att Z3 M Coupé finns med men inte och E36 och E30 M3 :/ | |
|
Håller helt med dig gOry. E36 och E30 M3 borde också varit med. Synd också att alla bmw inte är premiumbilar i spelet. Hade varit grymt att kunna sitta i en CSL och köra nordslingan ju. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
| Hmm? Finns inte CSL med.. Har för mig att jag sett den bland used cars. Kan misstagit mig. | |
|
Jodå, CSL dyker även den upp bland used cars. Har också en M5, givetvis samma färg som min riktiga. He,he ! "When i get high, i get high on speed" |
|
|
Sitter fortfarande med GT4 dock har man ju alla BMW-bilar där. ___ //Ulf |
|
| Är 100% säker på att jag såg en röd M3 e30 på nordslingan online! =) | |
|
Adda mig så kör vi lite trackday på ringen med våra bmws :) Min favorit just nu är z3an! |
|
| PSN: caliwator | |
|
@Budda80 såg inte att det var just "premium" bmw-bilar i gt5 som du var ute efter. Såg det nu när jag tittade noggrannare. Faktum var att jag faktiskt inte visste skillnaden mellan premium och standard-bilar.. Har bara stört mig på att typ toyota corolla är i premium-kategorin medans Bugatti Veyron är standard. Men google har svar på allt som vanligt.. Om det är någon annan som missat det, här är skillanderna: Premium (200+): - Full interior recreation - Physics damage (affects car performance) - Scratches, dents, dirt accumulation (minor damage) - Deformation and separation of body panels (serious damage) -Vehicular roll over -Headlights: High/low beams Standard (800+): - Physics damage (affects car performance) - Scratches, dents, dirt accumulation (minor damage only) -Headlights: Standard lights only |
|
| Det sägs även att de ska börja uppdatera standard bilarna till premium så man får väl se vad som kommer i uppdateringarna framöver. | |
| Det verkar kul, jag är oxå på och kör. När har ni tänkt? | |
| jag med=) | |
|
hakar gärna på Turbo mesar skall hålla sig till höger |
|
| LillMakrill är mitt nick på PS3an, kör GT5 med en Logitech DFP.. Min enhet är utlånad nu till helgen typ, men det är bara o adda ändå :) | |
|
Har sett M3an på used cars men är ju ingen premium bil så dålig grafik på dom, så jävla dåligt. Annars m3an e92 har jag 638Hk i sen M5an lite mer. Haha första bilen jag spara till i spelet var m5an. Men jag saknar m6 an i spelet:( sen ville jag ju såklart köra en 545a och trimma sönder men det fanns inte med..... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.