|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Jo de är snygga, har köpt såna 20" till min M5a /Anders |
|
| till TS: bmw säljer fälguppsättningar , tex stjärneker 128, till e60. dessa är 8,5' fram och 9,5' bak. bakfälgarna har et32 och tar tyvär i fjäderbenstagen på e61. | |
|
19" passar perfekt till min E61 - inga spårtendenser eller anat elände, 245 och 275. Vill gärna ha större men dessa går så jäkla bra så jag vågar inte byta. :-) Vinterdäck på 18" 135 fälgarna. Min bil: [IMG]Länk |
|
| 19 funkar som sagt om man har rätt et. | |
|
Någon som känner till ABS Wheels? (Länk |
|
|
Korrigering av länk.... Länk |
|
|
Nu har jag beställt helt annan fälg än vad jag först tänkte köpa. Ändrade åsikt och kör nu på BMW originalstil...det blev faktiskt M6 fälgar i 20" med 8,5" breda fram och 10" breda bak 245/35/20 resp 285/30/20 bak skodda med Michelin Pilot Sport. Nu den eviga väntan på att snön ska göra sitt - att försvinna härifrån :) |
|
|
Det är plusgrader att vänta i en vecka framåt nu så det ska nog lösa sig. Den otålige kan ju gå ut med trädgårdsslangen och spola varmvatten. ;-) _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Fett! Bra val Mr Bayer... Hoppas du klarar dig utan att behöva modifiera nått En riktig BMW har fyra Pipor... // Henke |
|
|
Köpte du hos Mark på BM Autosport? Herr Bayer? Ser ut som ungefär samma hjul jag köpte från honom till min M5a. /Anders |
|
| .., mmm.., blir nog kalasfint - har 19" av samma design - MYCKET frestad att leta upp 20" Bilder efter montaget Herr Bayer! | |
|
här finns länk till 20" replika M6 Länk de var kanonfina. /Anders |
|
| Herr.Bayer>>Bra med riktiga däck än den skiten man brukar få billigt när man köper fälgar... | |
|
Tack Anders för länken till 20" - mycket snyggt - blir till att annonsera mina 19".. :-) Min bil: [IMG]Länk |
|
|
Någon som känner till eller har erfarenhet från dessa? Priserna är väl ganska attraktiva men hur är kvalitén? Tror också att de annonserar en del via blocket? Länk |
|
|
Trevligt med folk som förstår att där ska sitta bredare däck bak på en RWD-bil än fram! t.o.m jag kör 275/30-18" bak på min gamla e39. En vän kör sin E60M med 20" Hamann runtom, 9.5" fram och 11" bak, bak sitter 305/25-20" och fram har jag för mig att det sitter 255/35-20" (inte helt hundra där) och bilen är sänkt 4cm fram och 3cm utöver m-paketets sänkning och där är inga problem alls att det tar i någonstans. |
|
|
Henke: Är det inte din bil som du länkade till på sida2 en svart 530d utan M-pak? Den bilden kan jag lova dig avgjorde mitt val :))) Om det är din bil...vad har du för sänkning på? Jag vet att jag frågat innan men minnet börjar bli sämre med åren :) Set helt helt helt förbannat perfekt ut!! Har du Garaget sida eller fler bilder på bilen så släng upp för fasiken, de ät riktig ögongodis!! "Riktiga män kör diesel" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.