|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
synd att man inte har pengar Länk | |
Verdi |
Standardstolarna = den är otänkbar. |
|
man kan inte få allt på denna jord . skulle inte tacka nej till den -) |
|
Verdi |
Jo, det är såklart olika från person till person. Men jag har haft en E90 med standardstolar och var tvungen att byta för jag fick så ont i baken av dem. Inget stöd för benen heller. Men är du kortare än medellängd så funkar de nog bra. |
| Smaklös inredning tycker jag personligen. Inga sportstolar på en coupe? Inget att ha! Finns 100 ggr finare objekt ute än den här. | |
| För 10 lappar mer hade jag valt denna alla gånger Länk | |
|
Karmosinrot 335 e92 is the shit ;) Men jag kan hålla med om att just den där är lite väl gubbigt utrustad. |
|
| inga sportstolar men annars riktigt fin och visst är inredningen mycket snyggare med navigator | |
|
Herr.Bayer: shit vilken pärla.. Men hur kan man lägga ut en bilannons utan bilder i kupén???? |
|
|
Herr.Bayer o Shankey: Bilen tillhör min vän o är i absolut toppskick! Anledningen till att d inte är med nån interiörbild är för att bilen står avställd på annan ort.. Ska se om jag kan få honom att fixa bilder ändå! :) Bilen ska enbart säljas pga tillökning. |
|
| Tyvärr alltså men träinredning och inga sportstolar? Nej det går bort. | |
|
Och jag som trodde att det inte ens gick att få en 335i e92 utan sportstolar! Har det inte alltid varit elektrisk sätesinställning med minne för föraren och sportstolar som standard i 335:an ända sen introduktionen? |
|
| Sportstolar i e90 funkar inte för mig...de är för trånga. Men är man byggd som en räka så är det säkert bra *haha* | |
Verdi |
Har du kraftig benstomme Marin? ;-) |
|
>>Verdi "Något" bredare över ryggen än genomsnitten skulle man kunna säga. |
|
| Marin, du känner till att man kan variera ryggstödsbredden på sportstolarna hoppas jag? =) | |
|
Håller med Marin, vid långturer och normal körning är sportstolarna alldeles för smala (åtminstone för oss som är lite mera "bredaxlade" än genomsnittet). För mig blev det bingo på riktigt när jag fick testa komfortstolarna. Nästan samma sidostöd men så extremt mycket komfortablare. Inställningsmöjligheterna är imponerande och det är perfekt med minnesfunktionen för mig och för frugan. Komfortstolar blev "prio 1" på min önskelista och var faktiskt avgörande när jag valde just den E61 som jag kör. Personligen så skulle jag faktiskt föredra standardstolar i stället för sportstolar, även om det var samma pris. Men som sagt, komfortstolarna betalar jag gärna ett tillägg för! |
|
Verdi |
Ja, de är faktiskt i trängsta laget. Skulle inte ha nåt emot något större stolar. Sitter bra men får en något klaustrofobisk känsla ibland. Man sitter där man sitter liksom. Kan inte variera sig så mycket. Dock är de oerhört mycket bättre än standardstolarna vad gäller stöd för benen om man är av anständig längd som undertecknad. :=) |
| Jag har inte haft förmånen att äga nån BMW med komfortstolar, men däremot en A6 med sportstol. Bästa stolen nånsin! | |
| ful som fan | |
|
Jag håller med om att en E9X utan sportstolar inte är intressant. Man ska dessutom vara ganska vältränad innan stolarna är för små, om man är tung av andra anledningar än muskler så kan ju vikten vara placerad mer runt midja och bak och då kan jag förstå att de känns trånga. Så jag tycker axelbreda borde sitta bra, kanske värre för de med bred midja eller bak. Marin, jag blir sällan beskylld för att likna en räka men jag sitter som gjuten i de stolarna. Tycker de är underbara. __________ Mvh Grelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.