|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja, om bilarna har samma vikt. Frågan är om de testade en 330d i EuroNCAP annars kanske den bara får 4 stjärnor den också om det nu var den förmodligen lättare 320i de testade. Tyngre bil större krafter som påverkar bilen eftersom de kör in bilen i en "vägg". Vad tror du händer om du krockar en E60 mot en Fiat 500 (som fick 5 stjärnor). Jag säger inte att det är säkert att E60 är bättre än E90 men den skulle lika gärna kunna vara lika bra om vikten på de modeller de testade i EuroNCAP skiljer sig. |
|
|
Ja, om bilarna har samma vikt. Frågan är om de testade en 330d i EuroNCAP annars kanske den bara får 4 stjärnor den också om det nu var den förmodligen lättare 320i de testade. Tyngre bil större krafter som påverkar bilen eftersom de kör in bilen i en "vägg". Vad tror du händer om du krockar en E60 mot en Fiat 500 (som fick 5 stjärnor). Jag säger inte att det är säkert att E60 är bättre än E90 men den skulle lika gärna kunna vara lika bra om vikten på de modeller de testade i EuroNCAP skiljer sig. |
|
|
Vet inte om någon tagit upp det, men 3-serien har generellt sett haft bättre andrahandsvärde. Touring framför allt. Har haft E61 och nu har jag en E91, båda med M-sport och tycker det är jämt skägg mellan dem. E61 vinner i utrymmen och kanske har något bättre komfort. E91 är roligare och lättare att använda i stan, parker etc. |
|
| "parkera" skall det stå... :) | |
|
haha =) Parker , gav mig ett gott skratt på kvällskvisten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.