|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Det finns aktuella trådar uppe om fulaste BMW och värsta designmissarna. Dessutom pågår "provokationen" om varför vi kör gamla bilar. Roligare borde väl vara att diskutera vilka favorit-BMW vi har, alltså Vilken är den snyggaste BMWn genom tiderna? och Vilken är er absoluta dröm-BMW (om inte samma som ovan) Många av er har säkert redan er drömbil men de flesta av oss går nog o drömmer. OBS! Nu pratar vi inte bruksfordon för att ta oss till jobbet i utan vilken/vilka bilar vi skulle vara mest stolta över att glida med in på en BMW-träff, eller som kan få er att sitta 4h om dagen i garaget hela vintern och bara titta på i väntan på våren... Min åsikt: Snyggaste: 507, Z8, E9 o E24 Drömmen vore dock en M1 Svårt att välja bara en. Har letat efter liknande tråd. Här finns bilder på de flesta modellerna Länk /Krister | |
Buspelle |
Z8 |
| Snyggaste är 507! | |
|
635 CSi E24 är riktigt snygg. En sådan i bra skick skulle jag helt klart vilja ha! Svart Länk eller vinröd Länk metallic med nykromade lister och kromade BBS split med svarta fälgcentrum. Länk Sen gillar jag de gamla 327 från slutet av 30- början av 40-talet, E9 och Z3/4/8. _ ***The problem with the world is that everybody is a few drinks behind.*** |
|
|
Min åsikt: E30 325im/E30 M3 samt M5 E39. Drömmen är att kunna ha en av varje någon gång i framtiden. |
|
|
I någorlunda modern tid så ligger E34, gärna i M5-utförande, bra till. E46 coupé, ej M3, är också en otroligt lyckad design. Sen så tycker jag att E60/61 med m-paket är sanslöst snygga. Har dålig koll på äldre BMW men 507 är ju så klart en klassisk skönhet. Finns väl egentligen ingen BMW jag drömmer om men visst skulle det få stå en M1 i garaget som entusiastbil. :-) Fast en E61 M5 skulle funka det med... |
|
|
Jag tycker följande, utan inbördes ordning. M5 E39 Z8 3.0 CSI M3 E30 |
|
| Kommer alltid vara en favorit BMW 3.0 CSL Länk | |
| Blev något fel på länken Länk | |
|
En röd M635Csi(E24) står oerhört högt!! M1:an(E26) ligger på en god andra(eller första???) plats... "en gentleman reser aldrig med mindre än tolv cylindrar framför sig.." Mvh Jocke W |
|
|
Det finns så många men den klarast lysande stjärnan måste nog vara M3 CSL. __________ Mvh Grelle |
|
|
vackrast : z8 och 507 snyggast/ballast: m3 e46 csl och m3 e46 gtr street versoion :D |
|
|
En svart M5 E28 är nog både snyggast och drömmen! :) E38 och M5 E39 hamnar på delad andra plats! |
|
Martin E |
BMW 120D |
|
Jag tycker ju M5 E34 tillhör en av de snyggare, oldschool men inte för mycket. E38an, en otroligt pampig och flådig bil! Sen tycker jag nya 5-serien F10 är ruskigt läcker. |
|
|
BMW 850 Csi. Mvh Janne. |
|
|
Tycker samma som japmax! Men även z4 cupe e85! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Trevlig tråd! 1. M3e30 Warsteiner: Länk Funkar också i helvitt: Länk 2. 3.0 CSi Länk. Uppdaterade Z4:an 4. M3e46 GTR / CSL |
|
|
För mig är det Z8, M3E30 och E31. Men framförallt Z8, såg en röd i München för något år sedan, riktigt snyggt! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
oj hur kunde jag glömma de här: Länk Länk |
|
| 507! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.