|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vore intressant o veta lite mer bilen ser ju fin ut Tack på för hand | |
| Länk ossssåååå Länken förstås | |
| Länk eller denhär | |
| Inget mer än att det låter dyrt :/ | |
| Ser fina ut undrar om de är körda i salt ? | |
|
jag tycker också att priset är helt orimligt. vad är det egentligen som triggar priserna på årsm 01-03? samma mil och samma skick så ligger 01orna 50 brak över en 99a hajar inte. |
|
|
Det som triggar priset på 01 - 03 är förmodligen först och främst att des tidigare barnsjukdomar är åtgärdade samt att den har facelift. Sen är ju bilen faktiskt oxå ett par år nyare... |
|
|
Köpte min på Nacka Bil, Trevlig säljare samt bra pris enligt mitt tycke på min M3:a. Får se om dom är lika trevliga när jag skickar en räkning på 4000 för byte av länkarmsbussningar :-). Åkte in med min på BMW verkstaden här Gävle och lät dom gå igenom bilen, eftersom jag misstänkte just länkarmsbussningarna pga av ett svagt klonkande vid vissa växlingar. Och jag hade rätt. Men det var det ända dom hittade på bilen...annars tiptop. Återkommer om jag rekommenderar firman :-) efter bussningarna. Men det ska nog inte bli några problem eftersom jag informerade säljaren om att det kanske behövdes ett byte av bussningarna....skicka räkningen sa han hehe. För övrigt så håller jag med Heinrich. //Stefux |
|
|
catch_me: Den i Nacka har ju bara gått 6700 mil, om den är oskruvad så borde priset vara ganska okej, men kolla upp milen ordentligt innan: Länk |
|
|
Annars verkar denna rätt maxad, komfortstolar istället för sportstolar: Länk |
|
|
rob_t_72 tack för tipset, sportstolar är ett krav då vi har komfort stolar på 520n och dom gillar jag inte alls.. Jo du har rätt bilen måste nog kollas ordentligt gällande milen |
|
| 17" hjul på Nackabilen. Vinterfälgar? Tittat litet snabbt, ingår original 18"-fälgarna?? | |
|
Själv tycker jag komfortstolarna är skönare än sportstolarna men jag hade ändå tvekat att köpa en M5 med komfortstolar. catch_me: tror aldrig jag sett någon 520i med komfortstolar men tydligen så finns det några...brukar ju annars mest vara standard- ellers sportstolar i dessa. ___ //Ulf |
|
| Fel av mig ivetvis så menade jag standardstolar,ursäkta | |
| Bara sett till annonserna ligger den på nacka bil hästlängder före den andra du funderade på, enligt mitt tycke. Väldigt läcker inredning, känns mycket nyare i både skick och färgval. | |
|
Länk Den här då??? |
|
|
Kikat på den i Nacka och det jag vet om den är följande: Rost på passagerardörren. Nån enstaka bula(parkeringsskada) runt om,iofs inget ovanligt på nån bil. Höger framskärm omlackad med lite annan nyans som följd, förmodligen så är hela skärmen utbytt, kollar man vid lyktan i fram så sticker skärmen ut ca 0,5-1cm längre än på vänster sida. Jag vet dock inte vad som har hänt, det visste inte Nacka bil heller, men får man tag i en tidigare ägare så kanske man kan få reda på det. Detta behöver ju naturligtvis inte vara något men man vill ju gärna få reda på vad som har hänt som sagt. Invändigt så såg den fräsch ut och sommardäcken är de som syns på nån av bilderna, de ligger i baksätet/bakluckan. Provkörde aldrig den så hur den går maskinellt kan jag inte svara på.. |
|
|
Den du länkar till på Molins bil ser ju fin ut på fotot. Några saker att kolla är ju självklart historiken (regnummer syns) Annat jag tänker på är att huven ser omlackad ut, egentligen bara bra! Men på bilden ser det ut som lite färgskillnad, kan vara helt fel av mig.. Kan lika gärna vara ljuset på bilden som faller lite märkligt.. Sen måste det ju kollas att orginalfälgarna följer med. Om dessa inte finns.... Ja då får dom väl se till att fixa fram nya orginalare. Mycket pengar för dig, ganska lite pengar för dom... Visst, den är lite dyr.. Men då jag såg att du funderar på att byta in din 330 M -05 så är det ju just i en sådan här affär som det kan bli riktigt bra i slutändan.. Dom vill med största sannolikhet hellre ha din 330 i lager än den för dom mer svårsålda M5:an. Sen får man ju värdera tryggheten i den totala affären... Tänker på Vimpelförsäljarna.. Sen har den ju en jäkligt fin kombo.. Shadowlinelister + tonat, lucka och med silverstone stolar.. Det är mumma det!! |
|
|
Härligt jo jag gillar bilen, det jag kan se just nu är att den har haft samma ägare sen 2007. Den kan mycket väl vara omlackad men det är ju inte som sagt ett minus direkt beroende på anledning förstås..Jag gillar färg kombon oxå..men skulle jag köpa den bilen skulle jag nog byta den ratten då jag har samma ratt på min 520 den gillar jag inte.. Jo eftersom jag har en 330 är byte mycket aktuellt..sen att det är BMW känns faktist mycket tryggt.. Den verkar ha två uppsättningar med fälgar misstänker att dom sitter på bild är vinterdäck men jag ha fel.. Får nog ringa till molinbil imorn och höra vad dom har att säga om bilen..Synd bara att det är vinter ute hade varit skit kul och köra den till Stockholm om nu köpet blir av.. wannabedivers,stort tack så länge återkommer imorn.. |
|
| Kollade försäkring på bilen oxå, skall kosta mig 12460 helförsäkring då är det BMW orginal försäkring.det var mycket billigare än vad jag hade förväntat mig. | |
|
Det var ett bra pris på försäkring! Jag betalar ca 16000/år hos IF. Detta ska kollas vid påställning!! (jag betalar självklart inte 16000/år, den står avställd på vintern) Men ca 1400/mån under säsong.. Och går det att få ner försäkringen till ca 1000/mån så är det ju bra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.