AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
6.046

frågor ang. M5 e39 på börsen

Sida 1 av 2
Visa användare
170
alano
BMW M6 2005
BMW 335 e92 alpinvit
Hej!

Jag är mycket intresserad av m5 (e39 pris:99.000:-) som är annonserat på börsen, finns det någon här inne som kan rekommendera den, känner till skicket på bilen?

all info är till stor hjälp.

AlanO
Vet egentligen ingenting om bilen, men då jag vet vem på forumet som äger bilen så tror jag den är välservad och välskött!! Men jag har som sagt aldrig sett bilen.. Har fått för mig att han som äger bilen har lagt ner mycket tid på den bilen. Och om jag inte minns fel så har den vart i hans ägor ganska många år.

Jag vill inte tala om hans nick!! Det får han göra själv i så fall:)

Lycka till i jakten på ny bil!!

Mvh
Det här kallar jag vinterpris Länk

Mvh Philip
sa
185
sango
M5 -99
750 highline -91
jävlar, nästan så att man köper en till:D
Visa användare
864
Impnaz
BMW M135i -13
BMW M5 E39 -99
BMWCS #7520
Ja jösses. Snart blir det ju en M5a som brukis/vinterbil, helt klart :)
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Samma ägare i 6 år måste vara ovanligt på en M5'a i den prisklassen, tummen upp. Samt koppling bytt. Definitivt värd en närmare koll.
Det är Bmw-lelle som är ägaren vad jag förstått. Kunnig och trevlig prick :-)

Mvh Philip
Ja det är min bil. Blocket-annonsen blev fel prissatt och jag tänker inte gynna Blocket på ytterligare en 100-lapp då jag absolut inte kunde ändra priset uppåt gratis. Detta 2 minuter efter att annonsen kom upp och jag såg misstaget.
Jag länkar intresserade vidare hit till börsen samt till Tradera. Det får bli som det blir.

En kul grej är att det finns folk som bjuder 100000 för den osedd samt andra som vill komma först på Söndag om jag "pruttar" på priset till 70000kr. :)
Man slutar aldrig förvånas...
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Fick ett mycket trevligt mail tillbaka av Daniel om M5:an i Åkersberga, priset blev tyvärr felsatt och ska vara 99.000:-. Annonser på bilen finns även här och på Tradera:

Länk Länk

Mvh

Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Haha, ja se där kom jag efter igen! =)
Bra att du inte skänker bort grejerna Lelle, det finns ingen anledning!

Fråga 1: Skulle priset ha varit 89 eller 99?

Fråga 2: Vilka M5 E39 har gult kontra vitt mätarhus?

Det är samma som med backspegeln vissa -99:or har den runda medan andra har den fyrkantiga men -00 fick alla runda.

Mvh Philip
Priset skulle varit 99 och jag vet inte hur jag lyckades med att få 79 av det...
Med facit i hand så kanske det var ett bra, men dock omedvetet, knep..
Mätarhus: Inte den blekaste...
Bmw-lelle: Varför inte vänta till april-maj och få ut mer! För att din bil är välskött och välservad råder det nog inga tvivel om!!

Hur som så helst hoppas jag du blir nöjd med affären!!

Jag har det gula nämligen och du verkar ha det vita, det känns helt slumpmässigt oberoende av årsmodell. Tänkte bara om någon visste.

Mvh Philip
Philip: Det gula känns lite 80-tal... ;)
Philip: Så du kunde inte hålla dig längre med att tala om vem som äger bilen;)
Det gör jag också, så kombinationen är slående :-)

Mvh Philip
NeZaN
bmw-lelle

Niklas här som skrev till dig ang. bilen.
Hoppas du får ut det du vill ha för bilen. Den ser jättefin ut faktiskt och låter som att du vårdar den ordentligt.

Fan, mitt bud var ju högre än vad du fått i bud på Tradera :)

/NeZaN
NeZaN: Jag hoppas på att få ut vad den är värd, vilket torde vara mellan 99-115

Vi får se hur det går, jag håller tummarna att den köps av en som vårdar bilen vidare och inte vinterkör med den. :)
ca
2.141
captainoats
530 E39 2001
Länk

Sätet ser lite slitet ut för 4000 mil ?
GI
2.196
GINO
På jakt efter en ny pärla.
captainoats:

Sätet ser verkligen slitet ut, har föraren av den bilen haft sandpapper på sig när han körde bilen kan man börja undra :)

BMW M-POWER
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.