|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
En snygg e46 cab för småpengar. Länk Antingen är det ett fynd eller så kan bilen snabbt avfärdas genom ett telefonsamtal. Dessvärre tror jag starkt på det senare, men det vore kul om du ville kolla upp den. |
|
| BjörnB. Någon som fyller år? | |
|
"måste sälja bmw pga, utlands flyt reser bort imorgon kl11" "Fin och välvårdad BMW 323 cabriolet till salu. pga ny bil köp," ...which is it?? ;) |
|
|
Jakten går vidare, ramlade över denna. Länk Ryms grymt bra i budget och har den gamla mer stryktåliga motorn. Öppen säljare som delade med sig av reg.nr och de problem som fanns med bilen. Ett carfax gav inget att anmärka på. Det jag funderar över är att cabmotorn ibland lägger av, går det att justera eller snackar vi byte? Cabtyget skulle även det vara lite slitet men helt, går det att färga om eller är det byte som gäller. Någon som vet vad ovanstående kostar? |
|
| Hej! Någon som vet något om den gula e36-cabben här på PowerBörsen? 43 låter billigt?! | |
|
Ser ju snygg ut men bara en 318. Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| 43 låter som sagt billigt men den var riktigt snygg.. visst är det bara 318 men vad spelar det för roll ..visst är en 328 att förebdra men då är det också det dubbla priset | |
|
Uppdatering. Det blev den gula 318-cabben som länkades till av Micke tidigare. Superfin, bättre skick än vad jag hade förväntat mig. M-utrustning inkl. M-ratt och M3-speglar, fräsch elcab, nyrenoverad AC, halvskinn, hardtop, 17"-fälgar, rak i plåt och bra lack, tajt i motor och lina, nybes/skattad. 16.400 väldokumenterade sommarmil - full servicebok, bakgrundskontroll ok och väldigt seriös säljare som haft bilen i 7 år. Det enda jag hittade att anmärka på var att det kommit två små rostbubblor på ena bakskärmen, en liten spricka i nedre delen av framrutan, "mjölkig" bakruta på cabben. Lite för mycket sänkt för min smak, känns som att sitta på backen. Bilen har stått still länge så det blir en ny oljeservice och bortlämning för den lilla rosten samt en helrekond. Kilometer/trip-mätaren är lite svajig, displayen går ned i ljusstyrka ibland. Kanske lite oxidation eller något batteri? Väldigt nöjd, det här känns verkligen som en bil jag kan ha med mig i tiden och att det är en 318 gör inte så mycket, jag ska bara sommarglida med den, men jag saknade sexans sång lite :-) Och den rymdes mer än väl inom budget :-) Tack för alla tips i tråden. |
|
| bra val av bil där.. grattis till ett bra bilköp och hoppas du får många fin amil i den | |
|
Tack! Har kört c.a. 40 mil i helgen och det känns bra. Blir att byta till ett sportavgassystem också, det ser lite klent ut med sugröret som sticker ut där bak. M-sportpaket från fabrik, klurade även ut att det var sportstolar :-) Läser att det går att chippa en 318 till närmare 130 hk, men kan det stämma? Och om, är det en god investering? Förslag på firma som har sportavgassystem i Göteborg och som kan montera pronto? Prio design och ljud. |
|
| tror att chipning är onödigt med tanke på pris..hade kanske satsat på ett sportfilter fast mest för ljudets skull och sedan resten på snygga detaljer så som gt-läpp till fronten , m3-speglar med mera | |
|
Den har redan M-paket med spoiler och kjolar samt M3-speglar, sitter ett litet M-märke på varje sida av bilen och på ratten :-) Chippa går nog bort, men ett sportavgas måste monteras, någon som vet vem som gör detta i Göteborg? |
|
| vet att det sitter m-paket men det finns läckra detaljer att addera på detta vilket gör bilen änny snyggare enligt mig.. du får visaupp lite bilder sen när du har tid.. väldigt snygg färg på bilen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.