AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.780

Feritta eller inte?

Sida 2 av 2
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Manray: Är du som jag, d.v.s. retar dig på alla felstavningar i forumet? Otroligt vad folk stavar dåligt egentligen, se bara på ordet o r i g i n a l som de flesta stavar orginal... ;)

-Nej, jag är inte svenska-lärare. ;-P

roadZter
DanneZeta; Det händer ju att man skriver för snabbt och stavar lite fel, men man får ha överseende över detta, tycker jag! =)
Hoppas att det här blev rätt nu! =)

-Nej, jag är inte heller svenska-lärare :D

ps. Det var en jäkla törstig bil du har! Haha =))

/Manray/
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Manray-
Mycket ledsen! Det var bara en stavning jag fått för mig va så. Tack, och jag ber än en gång om ursäkt. :)

H U M A N R A G E
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Danne Zeta-
Du kanske skulle bli svenska-lärare. Då kan du lära alla på detta felstavande furum allt som har med stavning att göra. Själv har jag bott i USA i hela mitt liv, så mig får ni allt ursäkta.
Tack!
Danne

H U M A N R A G E
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Dandelue: En nackdel med att vara svenskalärare är lönen, jag skulle nog inte ha råd med min 540iA touring då. Så den tanken kan vi lägga ner direkt. ;)

roadZter
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94
Ja, stämmer nog ja... Du kan ju alltid bli privat lärare vettja! :)

H U M A N R A G E
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Dandelue: Kanske det, men har DU råd med det??? ;) Skämt å sido, fortfarande lika nöjd med ditt ferrita-system? Vet du om det är samma prisklass till E39?

roadZter
Visa användare
1.665
Dandelue
540iA Touring -94