|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja, vad tycker ni? Enligt min åsikt är den riktigt snygg! Länk | |
|
Bilen är RIKTIGT snygg,kanske andra fälgar,men de är ok. Ursnygg bil. Mvh Jonas B. |
|
|
Instämmer helt, snygg som få! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Fy fan vilka hemska fälgar. "Byta upp sig? Till vad då?" |
|
| Med andra fälgar och i en annan färg så skulle den nog se ganska ok ut. | |
| Förutom fälgarna var den snygg. Föredrar BBS, Alpina eller Hartge på en sådan vagn... | |
| Ja dom där svastika-fälgarna är verkligen vederstyggliga! | |
| fula fälgar | |
| Fula fälgar, men det visar å andra sidan att den grundläggande designen är tidlös. | |
| Helt ok, men moderna fälgar är inte min smak iallafall. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tyckte fälgarna passade bra till just den E31:an, förmodligen då pga bilen var vit. Men en E31:a gör sig bäst med en uppsättning MK 18 då med 11 tum brett bak! Länk Länk Mvh Patrik |
|
Stilig E31! Askens Helrätt med Remus 3" är annars min absoluta favorit. Mvh Philip |
|
| Säger som många andra...hemska fälgar. Passar knappt på en SAAB och definitivt inte på en BMW. Urk | |
|
Intressant att se hur mycket omgivningen påverkar när man fotar. Helhetsintrycket av bilderna gör att den kanske ser mer clean och cool ut än vad den hade gjort om den varit fotad utomhus. Jämför Länk Ett exempel till på hur viktiga fotona är i en annons. Länk Denna är för övrigt också grymt snygg, tycker jag, om än lite offtopic. |
|
|
Fälgarna är bland de fulaste man kan välja. Gillar inte svart tak och hade valt en annan ratt och växellåda, i övrigt mycket bra. Vit med M-Sportpaket är lyckat. Stephan |
|
|
Ser inte bra ut ..........milt sagt ! Ando Gunnarsson Alpina Club Schweden Länk |
|
|
En snygg bil men med hemska fälgar. ///BMW CS #6780 Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man är död.///M |
|
|
Många är överens om att fälgarna är hemska, posta gärna någon bild på en 8:a med "rätt" fälgar, så får vi se om jag byter till dem :) nästa år eller så , när tomten kommer med bilen? |
|
| Snygg bil! vit, ovanlig färg på e31, Udda fälgar som väcker uppmärksamhet, kör med dom om tomten kommer! | |
|
Bild på bil med rätt ALPINA fälgar! Länk |
|
| Alpina är helt rätt. Bara att gratulera Kspehe och Asken som också har dessa vackra fälgar på sina vagnar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.