|
Sida 8 av 18
|
|
|---|---|
Verdi |
Vilken Q7:a föredrar du att köra? TDI eller FSI? |
|
ooops två Q7or på uppfarten lär du nog vara ensam om :-) spännande /Anders |
|
|
Verdi: Vet inte än - TDIn överraskar med ett riktigt mulligt beteende.. Som tur är skiljer de sig lite åt i utförande (sportpaket osv). Anders: Ja, det blev ganska trångt och maffigt på uppfarten.. ;-) Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Det här är en av mina favorittrådar, man ska göra det man tycker är kul! :-) | |
Verdi |
Absolut. Inspirerande. Blir lite sugen på att byta själv. OT, men vad tror ni min kärra är värd just nu? - 330d xDrive - Årsmodell 2008. Import 2009 - Touring - 9200 mil - Automat - Helskinn - Välutrustad (Panorama, comfortöppning, kurvljus, pdc fram o bak, helljusassistent, avbländande inner- o ytterbackspeglar) Dvs nästan allt utom M-pkt. - Nyservad - Nya vinterdäck på 17" original och nästan nya sommardäck på 18" M-sportfälgar. |
Verdi |
Och isf, vad är det man ska köpa nu som håller värdet bra och som inte är dödstråkigt att åka runt i och som helst inte kostar mer än 400'? |
|
Tack för svaret Andreas. problemet är väl att de flesta säljare inte håller med om 997ans värde. annars är just den här tiden på året bra för bilaffärer. mvh |
|
|
M5 + M3 coupé Utan tvekan! M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
| Ausio, vilken ska du ha som suv och vilken som sportbil? | |
|
den var bra Profossen :-) /Anders |
|
|
i M5:an kan jag ha min dotter och ICA påsarna, på söndagarna tar jag m3:an! Tycker du inte M3 är en sportbil? Jag tycker Porsche är fantastisk bil, men gillar M3 mer! M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
| Jag tycker det låter som en trevlig kombination, aousio, jag skojade lite med avsaknaden av en SUV med anledning av trådens namn :-) | |
|
hehe.. jag förstod det :-) Jag skulle gärna vilja köpa minst 5 bilar om jag hade råd, bla en X5M M-Power The Ultimate Driving Machine! |
|
|
Länk Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
ser trevligt ut Andreas, vad är det för årsmodeller? Vilken trivs du bäst med? Antar att Audis 4,2 TDI är tämligen vass och gör behovet av en V8 bensin mindre? /Anders |
|
| mistafrizz: mäktig uppfart:) | |
| Anders: Dieseln är maffig och passar mig som kör 20mil/dag - riktigt roligt idag när snön kom. Folk låg i högerfil och höll 80-100, själv dundrade jag förbi i vänsterfil. Däremot så passar bensinaren bättre till frugan, hon kör 800mil per år, och då blir dieselns årskatt för dyr (10000kr). Men tanke är ändå att jag skall byta en av dem till en Porsche Turbo eller liknande. Tack Jerry. | |
| Anders: 2008or. | |
|
mmm tar väl inte så många veckor innan en Porsche turbo är inbytt då mot Q7 diesel? :-) Men man får helt klart väldigt mycket bil för pengarna när man kommer ner på årsmodeller 08-09, då är de ju ofta nere i 40-45% av nybilsvärdet och tappar inte så mkt mera sen. Iaf inte dieseln, antar bensinaren är lite svårare att placera då den säkert är rätt tung på bensinkontot? /Anders |
|
| Någon här som ägt en Ferrari F430? Är nämligen lite sugen på en sådan nu när de börjat bli ganska vettigt prissatta - dessutom kommer det nog att vara roligt att bruksa en Ferrari. Hakka 7or eller friktion? ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.