|
Sida 6 av 18
|
|
|---|---|
|
Finn inga Lexus förutom F som kan matcha din 997a. Den enda anledningen varför man kommer trimma S4an till ca 470hk är att inte bli helt förnedrad av Porscharna och möjligtvis några BMW:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Det måste ha varit en importad IS350, den ger 310hk och 0-100 på 5,3. Den kunde inte köra om, men den hakade på om än kanske med några meters tapp varje sekund. | |
|
Det är då man blir sugen på en fön under huven. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
"om än kanske med några meters tapp varje sekund" Tycker det låter som den blev rejält avhängd... =) MVH Christofer |
|
|
Då var man riktigt fattig.. ;-) Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Kul och grattis!! | |
|
Grattis!!! Delge oss dina intryck Andreas. Gärna lite erotiskt skrivet då detta är bilporr av den högre skolan:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Sitter med mobilen nu, så den långa texten får komma sen.. Men den går så utav h-lvete...:-)) | |
|
gött ;;;) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| En Porsche är alltid en Porsche. Grattis till en riktig raket! | |
| Grattis! till en grym bil. Inte många gånger man drabbas av "fattigdom" och kan känna sig så nöjd med livet va? ;) | |
| grattis till en riktigt fin bil.. upp med bilder :D vad blev det för färg?? | |
|
Då fortsätter vi drömmen.. siktet är inställt på en Cayenne Turbo 2004-2006 alt en Cayenne S 2008- Kraven kommer att vara under 10 000 mil och Basaltsvart. Svart för att den skall matcha 997an på uppfarten (jäkligt sjysst med 2 x Turbo och ca 1000 hk på uppfarten) Under 10 000 mil för att bilen skall endast gå 500-1000 mil/år, så jag behöver ej köpa en lågmilad - bättre att hitta en vettigt prissatt istället. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
jysst ;) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
| Liten onsdagsdröm, två miljoner € | |
|
1000hk på uppfarten, en maffig siffra! __________ Mvh Grelle |
|
| mistafrizz: inte illa :P | |
|
Andreas: kanske denna kan vara nåt? Länk ------------------------------ Porsche - There is no substitute! |
|
|
Då är drömmen så gott som komplett, om bara någon timme så står det en mörkgrå Audi Q7 på uppfarten. Det blev inte riktigt som jag tänkt, men Cayennerna är för svåra att göra vettiga affärer på. Och en fullsmetad Q7a med rätt historik gör sig nog lika bra. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
Grattis! Du håller dig inom VAG-familjen Andreas;) Tror dessutom Q7orna kommer hålla hyfsat bra andrahandsmässigt. Dessutom åker man kungligt i en Q7a. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.