|
Sida 5 av 18
|
|
|---|---|
| Aha... Då är jag med. :-) | |
|
Då har man tagit ett steg ifrån BMW världen - jag har idag bytt ut M5an mot en Porsche 997 C4. Nu är bara frågan vilken bil X5an skall bytas mot.. Tål att funderas på. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Sedär... Grattis! Tror jag... Men M5:an är ju en grym bil så jag vet egentligen inte om man ska gratulera. ;-) | |
|
Riktigt kul:) Ett stort grattis till ett bra val. Hoppas att vi får ta del av en rapport så snart vädret blir bättre. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
Cartéen |
Andreas: Härligt med 997:an. Din M5 var ju riktigt fin men det är något med Porsche som är svårt att slå. Vi ses vid nästa Björkvik :-). |
|
Grattis! ses på Björkvik. ------------------------------ Porsche - There is no substitute! |
|
|
Carteen: den var fin, men nu har man haft en M5a- dags att prova nytt. Debren: tackar, fick du tag i ngn uppgraderad navskiva eller är det Porsche original som gäller? När det gälller Björkvik så kommer det ut mer info under februari - håller på och försöker spika 4 lördagar. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| Gratulerar till en suverän bil! Gillar 997n skarpt och en C4 i vinterslasket är förstås perfekt. | |
|
vad trevligt med björkvik och en C4 att köra emot :) Grattis andreas till en fin bil, har den sportauspuff? Nåt att se fram emot i mörkret.. |
|
|
härligt, grattis! :) mvh Anders |
|
| Sorry - men nu är det nog dags att ringa männen i vita rockar. Om finansbolaget är på min sida, så signar jag upp mig på en 997 Turbo imorgon.. | |
| Är nog lika bra att ringa! =) Vad är anledning till detta då? | |
|
Min miljon combo : Bmw 335d touring facelift ca 400 kkr Porsche 996 gt3 mkII -04 ca 600 kkr Mvh /C |
|
|
Gdamn! Funderade just på hur det var att leva med Porschen... det var alltså bra men du behövde mer pulver :-) /Fredrik |
|
| mistafrizz: berätta mer om turbon :P | |
|
Andreas. Så resonerar en sann livsnjutare:D Mer härlig info om Turbo köpet. Demo, nyköp, utrustning mm //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Blev det en turbo? Måste ju vara den ultimata "bruks" bilen:) är det en ny eller beg? When Batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Andreas: Blev det nån Turbo? ------------------------------ Porsche - There is no substitute! |
|
|
Jag hade en på G - men snubblade (var inne hos handlaren och skulle signa, men fegade ur) lite på vägen, har inte riktigt fått till motivationen att lägga till några hundra K till än.. Är just nu i Dubai - men skall ta tag i detta under Mars. Det gäller att hitta rätt objekt - plus att jag just nu saknar min "vanliga" 997a, så jag måste köra några mil i den för att få tillbaka Turbosuget... Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| I nästa vecka ska jag börja leta igen - trivdes bra i en vecka med C4an, tills idag då en Lexus IS lyckades hänga på upp mot 250. Vad kan det ha varit för Lexus (det var ej en F)? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.