|
Sida 13 av 18
|
|
|---|---|
|
Förstår att många av er undrat - men nu är Golfen historia, och jakten på en Cayenne (helst Turbo eller GTS) kan starta. Jag ogillar miljötalibaner - skarpt. /Andreas |
|
| Grattis, och tack för en underhållande tråd! | |
|
....& VARFÖR en Tuareg och en Cayenne? Varför inte prova en Cayenne Hybrid? BMW X6 Hybrid, mfl, Eller något annat "nytt" (som fortfarande har klöset kvar)... Men fortfarande underhållande ;) |
|
| Andreas i en hybrid? :) | |
| :) | |
| Groggy: Det är Touaregen som skall bytas ut mot en Cayenne - vill ha ett matchande set på uppfarten. Hybrider osv är inte riktigt min grej. ;-) | |
| Gratulerar till Turbon! | |
|
Frizze - jag tänker mera på att hybrider KAN vara roliga. En Prius är ju roligare än en Aygo... Bra att det var bara 1 SUV som blir kvar. Mäktigt att köpa bilar i matchande färg-par - jag håller mig till matchande skor och bälte.... |
|
|
Fåfängan tog överhanden mot väntan på rätt objekt - så det fick bli en lite äldre Cayenne Turbo, än vad som var tänkt. Det finns knappt någon silverfärgad Cayenne Turbo att få tag i.. :-/ Jag får trösta mig med att ha en riktigt matchande uppfart: 2 x Porsche, 2 x turbo, 2 x Silver och 2 x 2005. Jag hade varit bland de värre 2005 iaf.. Haha. Och dessutom en bra bit från miljonen - får in en veteran Porsche också.. ;-) Jag ogillar miljötalibaner - skarpt. /Andreas |
|
|
Grattis Andreas! Ps. synd att det inte är en DeLorean.......... ;-) |
|
| Nya Porsche 911 4S. Vinterdäck på den så behövs ingen SUV. | |
|
Dfallman: Cayennen har frugan, jag ska sladda 911an i vinter.. :-) Jag ogillar miljötalibaner - skarpt. /Andreas |
|
|
Nu gick det som det gick... :-/ Idag plockade jag upp två Ådisar, en Audi RS5 och en A4 Allroad. Har ej hunnit sträcka ut dem än - så mer info kommer... Jag ogillar miljötalibaner - skarpt. /Andreas |
|
|
Hahaha... kan du försöka behålla RS5:an åtminstone tills vi kört första eventet på Björkvik? ------------------------------ Porsche - There is no substitute! |
|
| Bytte du in båda Porscharna mot båda Ådisarna på samma ställe?! | |
|
Haha, ja nu får du uppdatera oss ordentligt. Hann ju knappat läsa senaste inläggen innan du bytt. Har däremot provkört Cayenne Turbon och måste säga att den är ett helt fantastisk fordon som täcker många behov! Lurar dock på en 996TT inom några år. Måste dock få plats med Porsche-barnvagnen och osäker på om fyrhjulsdriften tar för mkt plats, något som du provat? MVH Thomas |
|
| Underbar kombo, grattis - antar att det inte är "matching colours" denna gången då du inte skriver ut det..? ;) | |
Verdi |
Underbar och underbar. Man måste ändå åka till Audi-verkstan. ;-) Inte dags att köpa någon BMW? Bara Porsche och Audi som gäller? |
| Du kunde väl åtminstone plockat in en R8 istället för RS5:an :-D | |
|
Ingen tråkig kombo du besitter heller Acey ;) Verdi; Verkstadsmötandet är bättre hos Audi än BMW, här i Gbg iaf....om man nu skulle få några fel dvs. (Jag har inte haft några på mina tre Audi) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.