|
Sida 11 av 18
|
|
|---|---|
| Var det möjligtvis den som stod hos Audi? | |
|
Andreas: Visste att det var en RS6 och att den ska få MTM. Blir det 730 hp kittet? //Sevak |
|
|
Bunf: Helt korrekt. Roma: Ja, spot on. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
Coolt! Grattis, blev det den som stod hos Audi Järva? Det är lite lagom med kräm i V10:an, kanske inte samma körmaskin som 911:an men jävligt fet! |
|
| Grattis, skall bli kul och se osv den 28/4 då... | |
| Fördröjning i post. Den var riktigt fin, grattis som sagt! | |
|
Kan det vara denna? Länk Vad kostar ett 730 hp paket? Och vad innehåller det? Riktigt fet bil i alla fall:) Många porsche ägare som får det svettigt denna sommar... Mvh. Richard |
|
|
Sedan eller kombi? Regnumret börjar inte på HZB? __________ Mvh Grelle |
|
| Framförallt: Skönt att se att du gjorde dig av med rätt Q7 - dvs dieseln hehe... | |
|
vad har du för spec Andreas? Priserna ligger nästan på samma nivå i Tyskland ser jag som här hemma, märkligt... Länk /Anders |
|
|
Mistafrizz.... Du är tokig :-D Niklas Fransosen |
|
|
Sani, där håller jag inte med dig. En Q7 med V8 diesel ger en mäktig körupplevelse och jag körde en sådan samma dag som RS6 och Q7 V8 TDI gjorde ett större intryck på mig. Mycket på grund av att förväntningarna inte var lika stora som på RS6. __________ Mvh Grelle |
|
|
Oj oj, tack för alla glada tillrop. Har ju bara kört 6 km än, så det är svårt att ha för mycket synpunkter - men att det är ett monster råder det inga tvivel på. Det är iaf en Avant, Svensksåld och med 5000 mil på mätaren. Den har ej legat ute på Blocket, så ingen av de bilarna ni länkat till - och regnumret börjar inte heller på HZB Är lagom specad med det nödvändigaste inkl rattvärme.. :-/ Ska bli spännande att jämföra mot framförallt M5 E61an som jag hade förra året. Visst kommer den ej att vara som 911TTn i sitt uppförande, men med MTM eller liknande - så skottar den ju på ganska bra. Har sett optimeringar från 680hk till 730hk, och som samtidigt ligger inom humana prisnivåer (730hp paketet ligger på ca 70k inkl programvara och avgas) Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
Grelle: Q7 dieseln var ganska mäktig, men jag måste säga att min Q7 bensin ger en bättre upplevelse över lag. Dessutom ligger dieseln och bensinen väldigt nära varann i förbrukning - 1.2/1.4. Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
|
...det går ju nästan tre "miljöbilar" på ditt nya monster då :-) att kompensar med :-))) /Anders |
|
|
fyra.. ;-) Koldioxidutsläpp, CO2 stadskörning: 486,0 g/km Jag klimatkompenserar för din miljöbil. /Andreas |
|
| bara att gratulera!! så det blev dieseln som fick gå hehe.. vad är det för färg på rs6:an | |
| Haha, underbar tråd detta och helt klart förgyller du vardagen lite extra Andreas. Grattis till nya bilen! | |
|
Grattis Andreas! En och annan M5:a eller E63:a kommer bli (rejält) frånkörd gissar jag :-D 730 hp...makalöst! |
|
| Det är en trevlig vagn i synnerhet den du har kommit över ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.