|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja det är bara att krypa till korset och erkänna att dom har fel och ge goodwill till dom drabbade. MVH Fonzi |
|
| Fick exakt samma svar när jag skrev. Tror de har ett standard mejl som de skickar ut på dessa VV mejl. | |
|
Ja detta är ju satans sjukt, min har frysit två gånger. Ändå har ja bytt till den som är klimat anpassad. Man blir så förbannand, å så står dom på BMW å säger att de är otroligt det ska inte kunna hända. Hmm är de riktigt kass på verkstäderna eller va fan är det. Har de inge intresse av att åtgärda detta problem eller. Är riktigt nöjd med bilen annars men när de behandlar en som att man inte fattar nå. De är många gånger nu man lämnat in bilen å fått betala dyrt, sen får man ändå lösa problemet själv. |
|
|
Låter tråkigt.. Beklagar verkligen. Än sålänge har mina två senaste BMW bara varit strul :( Du borde väl ha haft 2 års reservdelsgaranti på VV-delarna iaf? känns ju lite surt om man ska behöva betala över 8k mer än en gång för en sån struntsak :( Kolla in sydsvenskafoto.se fotograferar gärna era bilar! |
|
|
Fonzi: Jag skrev ett brev till bmw förra vinterna när min vv frös, jag köpte dock alla delar och monterade dom innan jag kontaktade bmw. Tog endel bilder när jag tog isär vv:n och ställde endel kluriga frågor i mitt brev som dom inte ville svara på. Det hela slutade med att jag efter några veckor fick pengarna tillbaka för alla reservdelar som jag köpt i samband med detta. |
|
|
Blir det fortsatt krångel så blir det bilbyte tråkigt för jag är skitnöjd med bilen för övrigt. MVH Fonzi |
|
| kamel2: Det är ju fullständigt lysande! ännu en gång kan man konstatera att det oftast lönar sig att klaga/gnälla. | |
|
Ja man skulle ju ha gjort så, tagit foton båda gångerna å skickat ett mail. |
|
| Länk | |
|
Jag startade en liten namninsamling för detta ämne! Hjälp till att skriva under och sprid ordet för bästa effekt! Länk Kolla in sydsvenskafoto.se fotograferar gärna era bilar! |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
kamel2. Kan du inte göra en .pdf med brev bilder som vi andra kan använda som "bevis"? "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.