|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| På tal om inbyggd telefon har också telefon bak i mittarmstödet med ett litet utag för ett simkort de är bluetooth i bilen, fram fäste för en mobiltelefon med ett snap in fäste i främre kylfacket då är det väl bara o fiksa ett sim tvillinkort då? | |
|
Asken: Tack så mycket :-) Jag skall kolla närmare på det med sätet *hoppas, hoppas*. Klart jag skall blir Pro medlem och gå med i BMW CS! Kan säkerligen vara kul att åka på lite träffar ibland också. Ang. telefon så skall jag prata med Telenor och höra ang. tvillingkort, tack för info :-) |
|
|
åå, jag vill också köra 750. :( grattis till nya kärran! |
|
|
sango: Tackar! Det kan varmt rekommenderas :-) Asken: Ingen massage i stolarna tyvärr :-( Jag är numera Pro medlem och har även anmält mig till BMW CS! |
|
|
WAN: Grattis till nya vrålåket, antar att du hittade en med ännu mer utr än den välutr du redan hade?:) Space_Ace: Då är det bara att lägga upp spec på bilen och sånt så pärlan får beskådas. Nu börjar jag med bli sugen på att åka V12... Får ta ut Helrätt på en vintertur, det är dags för den månatliga snart. Mvh Asken |
|
| ja viken kärra o utr maxad 2 hela A4. | |
| Lite utrustning, selection cop relevant vehicles,trailer-hitch with removable head,steering weel heating,lt/aly weels y-spoke 149 w mixed tyres,automatic tailgate operation, integrated universal remote control,comfort access system,glas roof electic,sunblinds,floor mats velor,warning triangel,smockers package,cupholder,active seat ventilation front,active seat ventilation rear,active seat f driver and front passenger,comfort seats rr elecric adjustable, seat heating f driver/front passenger ,seat heating for rear seats,adaptive headlights,auxiliary heating,active cruise control,autom high beam headlights control,tv funktion,monitor rear,bmw night vision,bmw assist, bmw online,voice input system,prep mob ph business bluet interf,md player,dab tuner,cd changer bmw for 6 cds,cd holder,dvd changer for 6 disks,area code 2 ,bmw teleservices,car telephone in the rear,indiv roof lining alacantara anthracite,individual cooling box,germany version,acoustic belt warning,europe dealer directory,german owners handook service book,daytime lights function,contry spec release of navigation,cop control,request navi dvd on delivery,pre series management, DETTA ÄR EXTRA UTRUSTNING pluss 20 utrustnings coder till som är standard utrustning. | |
|
Har nu haft min 750 i snart fem dagar och kan bara konstatera att jag är jättenöjd! Bilen går som en dröm, även på is och snö och startar på en gång oavsett kylan (drygt -25). Det enda som är lite tråkigt är att jag inte haft möjlighet att testa bilens acceleration ännu pga. hala vägar :-( Det kommer väl så småningom. Jag letar konstant efter ursäkter att ta en sväng med bilen :-) |
|
| Året runt däck= lika dåliga alla tider på året. En bra bil ska ha bra däck. Mvh, | |
| GRATTIS Spacer Ace! Jo, 750 är underbara bilar :) | |
| Tack Tommyv6 :-) Precis hemkommen efter en långtur till Danmark och jag kan inte tänka mig en bil jag hällre vill ta den resan i. | |
| Nu har jag äntligen fått fungerande telefon i bilen. Det var inte lätt att hitta kortplatsen i bagaget vid cd-växlaren, men jag hittade den i alla fall till slut. Kommer nog inte använda den så mycket (köpte kontantkort), men det är skönt att slippa den blinkande röda lampan i alla fall :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.