|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Om jag inte helt missminner mig så skiljer extraktorgrenröret på USA modellen. Den har sämre flöde än EU spec, där av effektförlusten. BMW CS #07491 |
|
| d97ulm -Via Carfax US | |
|
22000 mil 2009 i US. Chassinr WBSBL93462JR14374 2009-09-23 222750 km 2006-10-25 164121 km 2005-08-29 124292 km 2004-10-05 84949 km 2004-07-15 73424 km 2004-04-19 58794 km 2003-10-13 35158 km |
|
| ingen salvage title? då var den "bara" skruvad kanske :) | |
| många skruvade m3or ute nu tydligen! tråkigt med sådana handlare... | |
|
Ja man blir ju knappast förvånad! Grymt sorgligt dock och troligtvis så kommer de även att lyckas sälja denna skruvade M3:a till någon impulsiv och okunnig person som har mindre koll och som inte läser här inne. Mailade företaget och frågade varför de säljer en skruvad bil. Ska bli intressant att se svaret. Svarar de inte på mailet så får man väl sticka dit och ta det personligen med dem. Ligger ju bara en liten bit utanför Helsingborg. Mvh Jimmy |
|
|
Fick följande svar från Olssons Bil & MC... "Såld!Kan man M3 så tittar man inte på mättaren!även s sålda bilar bakas mellan besiktningar! Respektera o inte skriv mer till oss är inte intreresserad ut av FORUM folk!" "kan man M3 så tittar man inte på mättaren!" den meningen tycker jag säger allt om deras kunskap och mening med företaget. De erkänner alltså att de var medvetna om att bilen var skruvad när de sålde den! Ev. har de lyckats lura någon okunnig stackare, sorgligt som sagt. Mvh Jimmy |
|
| Ska man skratta eller gråta? | |
| Upplys nya ägaren! Måste gå att häva köpet om de utgett varan för att vara något den inte är. | |
|
Bilen är troligtvis inte såld. |
|
|
För info så finns inget registrerat bolag med det namnet och firman har en gratismail som kontaktsätt. Var och en får fundera själv vad det betyder för firmans trovärdighet... ------- //Lövet |
|
| Får man utge sig för att vara firma utan att registrera det som bolag? låter märkligt! Annars lär vi nog få se en hel del fall av den typen framöver... | |
|
Man kan ju ha en enskild firma också och då kan det vara ett personnamn. Jag har letat efter något som skulle kunna stämma in på handlaren men en sak är säker, ingen som är inblandad där heter Olsson... ------- //Lövet |
|
|
Haha ja jag tappade suget på den här bilen ganska tidigt. Men tack alla som hjälpte till att få fram den verkliga informationen om bilen. Tycker dock synd om personen som köpte bilen |
|
| Är inte detta samma bil? Tycker jag känner igen den eller är jag helt fel ute? Länk | |
|
Det är iaf samma bild, enligt regnumret på bilen så har den inte bytt ägare heller...EN Tina Keljalic har ägt bilen sen den regbesiktades i Sverige 19 aug 2010. Ha ha vilken bluffmakare! Synd om den som slutligen köper den bara.... |
|
|
Kom uppgifterna via carfax? Maila isf blocket o låt dem ta bort annonsen. Köper man en M-bil i Landskrona (av en Abbe) får man nästan skylla sig själv... |
|
|
Sorgligt att de inte ens orkar byta bild. Oväntat att det är ett oreggat mobilnummer som kontakt. Grymt bra annons också! Knappt några stavfel eller syftningsfel alls ju :). Keiser: Håller med dig trots att det är grymt tråkigt att se! Mvh Jimmy |
|
|
Vad kostade bilen i förra annonsen? // Daniel |
|
|
mättaren! Kul med annonsörer som skriver som de har en bokstavssjukdom... När jag sökte en mycket speciell bil fick jag mail från en kille som varnade för en viss säljare i Lund. Anyway, så bifgade han ett Carfax som visade bilen varit "totalled" dvs helskrotad i USA. Och i vissa kretsar verkar det som "alla-känner-alla" Denna bil har varit osåld nu i snart ett år på en bilfirma i Ystad... Trots bra pris och alla addons.. Så djungeltrumman fungerar fortfarande när det gäller entusiastbilar. Tur är väl det:-) M3/// Mullret |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.