|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej grabbar ! Jag jobbar som truckchaffis i Örebro och när det kom förbi en lastbilschaffis med blandat gods varav hälften skulle till biltema & hälften till mekonomen ! & tex skulle köpa lock till expansionskärlet mekonomen där kostade locket mera än på bmw orginal. Jag vet ju att många tänker ääh ! jag åker till mekonomen eller ev biltema ist för bmw för det ska vara så dyrt ;) , men kolla en gång extra ibland ! MVH | |
| Fattar noll vad du menar | |
| Har du gått på spånken Sigge:D Jag fattar inte heller nått.. | |
| Han menar att man ska kolla på BMW först om man ska ha delar, för ibland/oftast är det samma pris/billigare fattade ialf jag det som? | |
| Men hur kommer lastbilen med halva lasten till Biltema och andra halvan till Mekonomen in i bilden? | |
| Jag ser nu att jag skrev luddigt.. Ukkla de stämmer så jag menar | |
| han menar väl att det kommer fråna samma lerverantör.. och att man ska kolla på bmw först för det kan vara billigare.. | |
| köpte termostat till min 05 530d på bmw 500:- på mekonomen 629:- | |
| Sånt jag menar mackan plus att det är original ;) | |
|
ett tips bara köp aldrig olje filter från bli team dess back ventil finns inte , lika med att motor inte får olja när mortor e kall micke |
|
|
ett tips bara köp aldrig olje filter från bil team dess back ventil finns inte , lika med att motor inte får olja när mortor e kall micke |
|
|
Har hört samma sak, att när leveranser kommer, så sorteras SAMMA vara i olika korgar , till olika företag, t.e.x. korg ! är Biltema, korg 2 Mekonomen o.sv. Men just att det är SAMMA produkt till alla..men billigare hos andra..kolla noga... Beemoholist javisst! |
|
|
Micke77: Det där med Biltemas oljefilter är bara skrönor. Det finns tester på nätet där det bevisas att Biltemas filter i flera fall är bättre än vissa "premiummärken". Ingen backventil och jättelite papper som dessutom har porer som en tesil i filtren, undrar vem som hittade på det? |
|