AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
22.790

Större garage/lokal gemnsamt i stockholm

Sida 8 av 8
Ik
102
Iker
316i -98
tror det är många som vill men att det inte är någon som orkar ta på sig ansvaret att fixa ett ställe :)
An
516
Andersk
540-2001
E30 325 cab-1987
SAAB 9-5
Westfield
Ginetta G20
Jo, visst är det så. Nån måste dra lasset. Jag har gjort det en gång, med en ekonomisk förening och medlemsinsats kan man fördela risken.
Nu håller jag på med projektering av en 250 kvm lokal för hobby-bilar, skoj projekt.
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Fick tag i ett på annan väg sen...
Men visst är de svårt att få till det såhär, många viljor/tycken som ska gå igenom.
Ik
102
Iker
316i -98
Ifall det finns ett ställe så kan man ju bestämma tid och träffas och sedan åka och kolla på det. För mig är det inget snack för jag är verkligen i behov.

Sedan kan man ju lägga ut en annons här på autopower/powerbörsen efter att man hittat och bestämmer en tid med dom som är intresserade. Sen på träffen så kan dom som vill va med i ett hörn, betala på plats så fixar sig resten.

Det handlar ju bara om att börja någonstans :)
Helt otroligt att vi inte fått ihop något mer än 1 år senare, ett så stort forum så många människor, så många kontakter.
Jag är säker på att det går att hitta något men det kommer inte ligga runt hörnet för alla.
Visa användare
63
royal blue
750 ial -88
525e61 touring
kan detta vara intressant kanske?
Länk
Ojdå, den där lokalen tror jag har stått tom länge.
Den är nog rätt bra man kankse får sätta upp något på väggarna skivor så det inte kommer avgaser etc.
Den ligger väldigt bra till lätt att nå från motorvägen.
Visa användare
63
royal blue
750 ial -88
525e61 touring
lokalen är bra en port in finns toalett + litet fikarum i anslutning en trappa upp problemet är väl att slippa kontorsdelen (övervåningen) lokalen är stor har jobbat där tidigare
kontorsdelen kan ju vara bra att ha eller kanske hyra ut och få in pengar.
la
10
larsson91
320i -86
525i -93
Ser bra ut =) stort utrymme, blir man några stycken så blir de säkert inte så dyrt =)

nackdelen är somsagt kontrosdelen. men kanske går att hyra ut eller något i den stilen ? använda för träffar ? etc? går säkert att hitta på något bra =)
läste nu att kontorsdelen är 400kvm.
Det är nog en lite för stor fika partylokal för vårt gäng.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.