|
Sida 4 av 8
|
|
|---|---|
|
Visst ska man ha det,jag menade mer typ att jag ordnar skylltar och xtrra bevakning med mina kollegor som tittar till bara för att jag ber om det mer för syns skull i förebyggande sytfe det har alltså inget med försäkring eller avtal osv..Men ska man göra allt by the booook så självklart så kan jag prata med en av våra säljare som säkert kan ordna bra pris för larm. mvh |
|
| Håller med wannabedivers. | |
|
Ekerö..nu börjar det låta bättre :) Nu blev man ju nyligen "bmw-lös", så just nu är man ju inte välkommen :) Men iaf...en lada låter vettigare än en superdyr fin industrilokal, garage är ju underbart att ha, men det finns en gräns om ni förstår hur jag menar... |
|
|
Vad säger du Haas... Ska du du skaffa dig en LADA;)) Riskokaren är ju med på listan! Så du är säkert välkommen med valfritt märke! |
|
| Haas lär nog bli med BMW igen när han ser alla pärlor runtom kring sig. | |
|
Vore ju bra med en sjönära lada! Då kan ju vi Järfällabor ro med båt över viken:D |
|
|
haha,ja en Lada ska inhandlas nu :-) Nä, letar en ny bmw för fulla muggar,men det är inte lätt alltså... |
|
| Då kollar jag och ser ifall det dyker upp någon lada här ute. Bor faktiskt granne med några som hyr just en lada och mekar bilar i. Dom har till och med hivat in en lyft. Nu är det ju tyvärr proppfullt och det är aldrig någon som lämnar plats. | |
|
I så fall får ni lära mig meka. ;-) Jag är lite halvt intresserad, lite beroende på vad ni kommer fram till samt ungefärlig kostnad. Men det finns inga mellan alternativ? Antingen en dyr industri lokal eller en fallfärdig lada på vischan? ;-) |
|
| Jag är öppen för alla vettiga förslag. det är ju en finess med det hela, ingen kan allt men tillsammans kan vi mycket mer. | |
|
Så dom som tycker det skulle kunna funka med ett gemensamt BMW garage i krokarna runt Järfälla/Bromma/Ekerö är: -riku -Wannabedivers -catch_me -Beolab -delorian -Decerto -Riskokaren:D -Impnaz, även intresse av söderförslaget -Haas, även intresse av söderförslaget -mats_epost (halvt intresse) Ni får säga till om jag missat någon eller om någon känner att dom vill plockas bort från listan! Skulle kännas bra om samtliga på listan bara slänger in en post om att allt stämmer och att man är med på att Decerto letar lokal på på Ekerö.. |
|
| Ekerö passar bra för mig, inte allt för långt och sen kan man ju bada o dyka i blå lagunen. | |
| Ekerö hmmm jag vet inte blir lite osäker faktist....helst i Järfälla men bromma funkar oxå.. | |
|
Ekerö är jag intresserad av sålänge kostnaden blir rimlig. Järfälla/bromma är inte av intresse för mig då man i längden kommer ledsna på resan fram och tillbaka. Om jag frågar såhär..hur långt för var och en av er är det längsta avstånd ni accepterar till det nu ev tillhållet? |
|
| Bara jag slipper essingeleden och sedan upp till Märsta,västerut är nog Bro smärtgränsen. | |
| Jag ska kolla med alla stofiler nästa gång vi har styrelsemöte med samfälligheten. Någon borde ha känning på lagom lokal. | |
|
Decerto: När ska du träffa stofilerna nästa gång:) Ingen annan som känner lite bönder? |
|
|
Har kollat med några bönder idag men tyvärr inget napp ännu. ska kolla upp några garage dom byggt nära ekerö backen. dock risk för att det kan vara dyrt men värt att titta på. wannabedivers:Vi träffas inte föränn i Januari någon gång. |
|
| Ingen som hört något nytt på sistone? | |
| Jag kollar efter lokal dagligen, men inte hittat nått. Hoppas någon hittar nått snart! Skulle vara super kul! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.