|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Lövet, "Bilen befinner sig i Italien men inte hos någon BMW handlare." Jag misstror dig inte, men hur kom du fram till det? Påstår inte att det är nåt fel på bilen men onekligen en intressant miljö ihop med "Premium select" skyltar... Marin, vad vill du säga med länken till denna bil? Ville du visa att de har dyra nyare bilar också eller är det ett köptips? |
|
|
Man ser en av de andra bilarnas skyltar på två bilder ;) ------- //Lövet |
|
|
Man kan inte generalisera, som Andreas verkar göra, och säga att alla objekt hos en handlare är skitdåliga skruvade och krockade lik. |
|
|
Det är inte det jag skriver heller. Det jag skriver är att handlaren är fälld i tingsrätt för att ha sålt skit och inte tagit hand om det. De har också anklagats för olaga hot, dock är detta inte avgjort. ------- //Lövet |
|
|
Lövet: Verkar tyvärr som om de bilderna är borttagna nu, det verkar som om Ultimate cars är här och tittar... Mvh /Robban |
|
|
>>Andreas Det är precis det du skriver! Citat 30/11 "Man handlar inte på någonting som överhuvudtaget kan relateras till Europe Bilcenter. Detta såvida man inte gillar att bli blåst och mordhotad när man kommer tillbaka." |
|
|
Jag står för precis det som står där. Sedan om exakt varenda bil är skruvad är ointressant. ------- //Lövet |
|
|
Man ser fortfarande en skylt i reflektionen i bakluckan på bild 4. ------- //Lövet |
|
| Andreas: Satt och kollade på det bilderna och letade efter Italien och såg att det var en reflektion - bra hittat :-D | |
| Vad gäller PlatinumCars i Norrköping så kan jag också gå i god för att de är seriösa och extremt bra att ha att göra med. Köpte min M3:a av Sigge där, när jag kom hem visade det sig att silent blocken var slut. Kostnaden för detta stod de för utan strul. Var bara för mig att lämna in bilen på BMW Danderyd som fakturerade PlatinumCars. | |
|
På tal om M5, köp den här Länk Lär vara rätt, om man vill ha en touring. |
|
|
@demax Det är den berömda provbilen Fredrik Hult testade 2007 för AMS Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.