|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Är det nån som vet nå om den interlagos blå M5 an som ultimate cars har inne ? Skick historia mm ? Ser att den har haft ganska många ägare på kort tid. | |
|
Jag har varit och kollat på bilen och den är i mina ögon riktigt fin. Historiken får du ta reda på själv. Mvh Marin |
|
|
Ultimate Cars hette tidigare Europe Bilcenter, läs dessa trådar: Länk Länk Mvh |
|
|
Marin: Du rekommenderar ofta köp av bilar hos Ultimate Cars, känner du nån som jobbar där? I en annan tråd så rekommenderar du ett köp där av en 335 trots alla som har blivit lurade hos den firman...: Länk |
|
|
Man handlar inte på någonting som överhuvudtaget kan relateras till Europe Bilcenter. Detta såvida man inte gillar att bli blåst och mordhotad när man kommer tillbaka. ------- //Lövet |
|
|
Dom verkar inte ha så bra rykte ser jag. det kanske är lika att skita i den då såg iaf bra ut på bilden |
|
|
Visst ser den bra ut på bilden och fälgarna är ju värda en slant men den har också varit till salu ett bra tag så det kanske är så att allt som glimmar inte är guld ;) ___ //Ulf |
|
| Han bor ju i samma stad som Europe bilcenter/Ultimate cars. Kanske jobbar där ;). | |
|
Jag svarade på en fråga om skicket på bilen. That's it. Historiken får köparen själv kolla upp. |
|
|
Dom hade två m5 or årsmodell 05.Den ena silver metallic såldes 2010-12-10. Den blåa står kvar riktigt fin faktiskt men skulle aldrig våga köpa av dom. Dom har även en snygg 525 o en hummer som frugan fastnade för. Länk |
|
|
Denna var såld. Tycker priset var riktigt högt eller är det bara jag ? Mercedes-Benz CLS - 320 CDi | COMAND | S Å L D | Färg: Obsidant svart metalic Årsmodell: 2006 Mätarställning: 12800 mil Pris: 329.000 kr Drivmedel: Diesel Växellåda: Automatisk |
|
| Verkar ha fina bilar, men som någon skrev tidigare att som glimmar är inte guld. Var själv lite halv sugen på den vita 335an, men efter att kollat lite här så var det bara utseendet som verkade låvande på den. | |
| Om man bara kollar vad de har för modeller så har de ju riktigt mkt att "dregla" över. En hel del man skulle vilja ha... | |
|
Den här bilen måste också vara krockad, skruvad 10' mil och vattenskadad eftersom den säljs av Ultimate cars!! Länk |
|
|
Spännande parkeringsplats de hade den där BMW handlaren. Så där brukar det ju se ut när Premium Selection bilar visas. Eller inte. Bilen befinner sig i Italien men inte hos någon BMW handlare. Sedan om den kommer därifrån början är ju bara att kolla upp. Mitt tips är dock att om du frågar efter möjlighet att kontakta den handlare som Ultimate Cars har köpt bilen av så kommer du få nobben. ------- //Lövet |
|
|
Många av bilarna verkar dom inte ens ha i butiken. Focus RS n verkar befinnas sig utomlands |
|
|
Man tycker ju att vissa bilar vore ok typ dom av årsmodell år 10. Som typ focusen audin Och hur seriösa är PlatinumCars i Norrköping |
|
|
Man bör kolla upp dessa bilar en extra gång. Är själv ifrån Norrköping och deras firmor har inge vidare rykte här iaf... |
|
|
flash gordon; Platinumcars är serösa, 2010 omsatte dom över 100 miljoner kr. |
|
|
Ceroz. Var lite snabb där ursäkta. Dom är seriösa ja. |
|
|
Platinum Cars och Ultimate Cars är varandras motsats. Den ena drivs av en seriös kille och har inga lik i bagaget (eller på Internet). Ultimate Cars eller rättare sagt Europe Bil Center är en jävla rövarfirma och har dessutom fällts för det i tingsrätt. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.